ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
כתב אישום

"הבאתי אביזרים מיוחדים לטפל בך": כלאו אדם בגלל הלוואה - וסחטו אותו

כתב אישום הוגש נגד שלושה בגין עבירות של סחיטה באיומים, כליאת שווא ועוד, לאחר שכלאו אדם במטרה לסחוט אותו על רקע הלוואה שלווה: "אתה יודע מה זה לא לענות לאיתי בטלפון? הבאתי לפה כמה אביזרים מיוחדים כדי לטפל בך. הכנתי גרזינים"

"הבאתי אביזרים מיוחדים לטפל בך": כלאו אדם בגלל הלוואה - וסחטו אותו
אילוסטרציה צילום: unsplash

פרקליטות המדינה הגישה היום לבית המשפט המחוזי בת"א כתב אישום נגד שלושה נאשמים המואשמים כל אחד לפי חלקו בביצוע עבירות של סחיטה באיומים בצוותא, כליאת שווא בצוותא ועבירות נוספות.

בהתאם לכתב האישום, שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז ת"א, הנאשמים איתי חכם (32) מרמת גן, שלומי עמאר (28) מפתח תקווה וקלו מסלה (30) מירושלים, קשרו קשר לסחוט את המתלונן על רקע הלוואה שלווה.

במסגרת הקשר, סחטו ממנו הנאשמים באיומים, בצוותא חדא, סכומי כסף גבוהים, תוך שימוש במוניטין העברייני. בעקבות האיומים, המתלונן העביר לנאשמים סכומי כסף שונים, ובסך הכל למעלה מ-200 אלף ש"ח. בהמשך, הפסיק המתלונן להעביר כספים, אז כלאו אותו הנאשמים בבית ברמת גן, וסחטו אותו באיומים ובכוח, כשהם אוחזים בגרזנים ובסכינים, על מנת להפחידו ולהניעו לשלם את החוב הכספי.

במהלך המפגש, סטר אחד הנאשמים בחוזקה על פניו של המתלונן, והשני איים עליו, בין היתר: "זו רק ההתחלה של מה שהולך לקרות. אתה יודע מה זה לא לענות לאיתי חכם בטלפון?...הבאתי לפה כמה אביזרים מיוחדים כדי לטפל בך...הכנתי גרזינים להוריד לך את האצבעות...ואני עוד לא החלטתי איזה חלק מהגוף שלך לקחת', או מילים בעלות משמעות דומה.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

 

סחיטה באיומים הלוואה כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד