ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
בעזרת טכנולוגיית AI

סרטונים קשים: פרויקט הסברה בינלאומי, בשיתוף שורדי השבי

ברגע האמת ובעזרת טכנולוגיית AI: פרויקט הסברה בינלאומי, בשיתוף שורדי השבי, יוצא לדרך: המסר של המשפחות "חייבים להגיע לעסקה". מדי מספר ימים יפורסם סרטון מזעזע נוסף אשר יזעק את זעקת החטופים הנמקים במנהרות החמאס

סרטונים קשים: פרויקט הסברה בינלאומי, בשיתוף שורדי השבי
פרויקט למען החטופים צילום: פרויקט 'Remember', קבוצת רוזנבאום תקשורת

תשעה חודשים לשבעה באוקטובר, וברקע חידוש המו"מ לעסקת חטופים, פרויקט ההסברה בשיתוף שורדי השבי יוצא לדרך - בעזרת טכנולוגיית AI, העולם ייחשף באופן ויזואלי לרגעים הקשים והמחרידים ביותר של החטופות והחטופים בשבי

מתוך עדותה של אלה אליקים בת ה-8: "כשהכניסו אותי לבית שם הוחזקתי, ראיתי נשק והתחלתי לבכות. פחדתי שהם הולכים להרוג אותנו".

מתוך עדותו של איתן יהלומי בן ה-12: "המחבלים הכריחו אותי לראות סרטוני זוועות מהשבעה באוקטובר - סרטונים שאף אחד לא אמור לראות. אם מישהו מהילדים החטופים בכה, המחבל כיוון לעברו אקדח וצרח עליו לשתוק!".

הפרויקט למען החטופים צילום: פרויקט 'Remember', קבוצת רוזנבאום תקשורת

יוצרי הפרויקט: "הגענו לרגע האמת – חיים או מוות. כל מנהגי העולם, כולל המנהיגים שלנו בישראל, חייבים להבין את המשמעות של קריסת המו"מ. קוראים לכל אזרחי ישראל להתגייס ולשתף"

היום, 7.7.24, נציין תשעה חודשים לשבת השחורה. ברקע עסקת החטופים המתגבשת, מושק היום ברחבי העולם פרויקט 'Remember' שנועד לזעזע את מנהיגי ואזרחי העולם ובכך ללחוץ לקידום עסקת חטופים. 

הפרויקט, שנוצר כולו בטכנולוגיית AI, מדמה בצורה ויזואלית ומוחשית את העדויות הקשות והמזעזעות של שורדות ושורדי השבי ששוחררו משבי החמאס ונוצר מתוך ההבנה שההסברה נחוצה מאי פעם – בעת התנעה מחודשת של שיחות המו"מ לשחרור החטופות והחטופים. 

במסגרת השקת הפרויקט, מצ"ב שתי עדויות של שורדי שבי: אלה אליקים (8) ואיתן יהלומי (12).

לאורך תקופת המו"מ, מדי מספר ימים יפורסם סרטון מזעזע נוסף אשר יזעק את זעקת החטופים הנמקים במנהרות החמאס ואינם יכולים לזעוק. 

כמו כן, כלל הסרטונים שיפורסמו, ישמרו בארכיון מיוחד באתר אינטרנט שהוקם לטובת הפרויקט וכתובתו תפורסם בקרוב.

יוצר הפרויקט עופר רוזנבאום, בעלים קבוצת רוזנבאום תקשורת:
"הגענו לרגע האמת – הרגע שבו יוכרע גורלם של החטופות והחטופים הנמקים במנהרות החמאס. חיים או מוות. פרויקט 'Remember' שנעשה בשיתוף שורדות ושורדי השבי, מושק דווקא היום כדי להעביר מסר חד וברור לכל מנהגי העולם, כולל המנהיגים שלנו בישראל, מה המשמעות של קריסת המו"מ. אנחנו מודים לשורדות ושורדי השבי על התגייסותם למרות הקשיים בכדי להשיב לישראל את אלו שנותרו מאחור."

מטה משפחות החטופים חמאס טכנולוגיית AI מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד