ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
מתפתל מכאבים

אחרי שאיבד את אמו בשריפה: מיכאל עדיין זקוק לתפילות

בני המשפחה מפוצלים בימי השבעה - חלקם מקבלים מנחמים ביישוב, והאחרים שומרים על הילדים המאושפזים בבית החולים • התפללו על מיכאל בן עדינה בת-שבע לרפואה שלמה במהרה • "אין לו אמא שתשב לצדו ותחזיק את ידו כשהוא מתפתל מכאבים"

אחרי שאיבד את אמו בשריפה: מיכאל עדיין זקוק לתפילות
שריפה בכוכב יעקב צילום: באדיבות המצלם

הטרגדיה הנוראה שפקדה את המשפחה, הותירה אותם המומים, אבלים, כואבים וגם חסרי כל. ביתם היה למאכולת אש, ואימם הגיבורה שילמה בחייה – לא לפני שנכנסה ויצאה מהבית שוב ושוב כדי לחלץ את כל הילדים שלה, עד האחרון שבהם. 

להצלת המשפחה שאיבדה אמא ואיבדה בית הקליקו כאן>>>

סוכת האבלים ב'כוכב יעקב' הומה ממנחמים, אבל לא כל בני משפחת זהבי נמצאים שם כדי לקבל את התנחומים הכנים על פטירת האם, עדינה בת-שבע זהבי ע"ה, שנספתה בשריפה שפרצה בביתה שב'כוכב יעקב'. 

היא הצליחה להוציא את כולם, כמעט ללא פגע. חוץ מקצת שאיפת עשן הם לא ניזוקו בכלל. רק הילד בן השמונה, מיכאל, נפצע באורח קשה באירוע, וסובל מכוויות קשות ברגליו. 

מיכאל עדיין מאושפז בבית החולים, והרופאים אומרים שהוא יצטרך לעבור מספר ניתוחים כדי להתמודד עם הכוויות שנגרמו לו כתוצאה מהשריפה. 

בני המשפחה מבקשים בכל פה להתפלל על מיכאל בן עדינה בת-שבע, לרפואה שלמה. אין לו אמא שתשב לצדו ותחזיק את ידו כשהוא מתפתל מכאבים. 

במקביל, ועד היישוב של 'כוכב יעקב' ותושבי המקום, מבקשים בכל לשון של בקשה מכל מי שיכול לעזור ולסייע למשפחה בתרומה כספית, כדי שיוכלו לשקם את הבית ולסייע לילדים לצלוח בשלום את השבר הנורא שפקד אותם. 

"לאבד אמא זו טרגדיה נוראה", אומרת אשת מקצוע שמעורה בנושא, "בדרך כלל כאנשים חווים טרגדיה כזאת של אובדן קרוב משפחה מדרגה ראשונה, הם מתנחמים מעט בחפצים שהותיר אחריו, במזכרות שנשארו ממנו. בבגדים שהיה לובש. אבל במקרה הזה חלק גדול מאותן מזכרות עלה בלהבות יחד עם נשמתה של האם המנוחה. הם נשארו חסרי כל. 

"המשפחה תזדקק להרבה מאוד תמיכה, נפשית וכלכלית. וכמובן תמיכה נפשית גם עולה לא מעט, מדובר בליווי לאורך זמן רב של כל בני המשפחה. כדי שהילדים האלו יוכלו לגדול בצורה בריאה, אנחנו חייבים להטות שכם, להשתדל שלא יחסר להם מה שהם צריכים, ולהתפלל הרבה שהם יצאו מזה מחוזקים ומאוחדים, לצעוד לאורה של האם שכל כך אהבה אותם, והקריבה את חייה למענם".
 
להצלת המשפחה שאיבדה אמא ואיבדה בית הקליקו כאן>>>

שריפה בכוכב יעקב קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד