ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
"הוא פשוט קרס"

שחמטאי בכיר לקה בליבו באמצע המשחק ומת

שחמטאי בכיר בבנגלדש, התמוטט באמצע משחק. הרופאים לא הצליח להציל את חייו. בנו של רחמאן ורעייתו נכחו באולם בזמן האירוע, כך אישרה פדרציית השחמט של בנגלדש. רחמאן, נחשב לשחמטאי הבכיר ביותר בבנגלדש

שחמטאי בכיר לקה בליבו באמצע המשחק ומת
אילוסטרציה צילום: pixabay

זיאור רחמאן, שחמטאי מוכר וותיק מבנגלדש לקה בהתקף לב ומת באמצע משחק במהלך אליפות השחמט המקומית. על פי הדיווחים בבנגלדש, רחמאן בן ה-50 התמוטט לאחר כשלוש שעות של משחק. הוא הובהל לבית חולים בתוך 10 דקות אך הרופאים לא הצליחו להציל את חייו. באולם נכחו בנו שם רחמאן, אף הוא שחמטאי, ורעייתו, כך אישרה פדרציית השחמט של בנגלדש.

השחקן בן ה-50 היה קרוב לניצחון מול עמיתו באליפות בעיר הבירה דאקה לפני יומיים, אך המשחק הופסק לפתע. כלי תקשורת מקומיים דיווחו כי רחמאן נפל ארצה, ובתמונות שמסתובבות ברשתות החברתיות נראו אנשים מנסים לעזור לו לקום. הוא הובהל לבית החולים, אך בסופו של דבר הוכרז מותו.

רחמאן, נחשב לשחמטאי הבכיר ביותר בבנגלדש, קיבל את דרגת רב האומן בשנת 2002 וייצג את בנגלדש 17 פעמים באולימפיאדות שחמט. יריבו של רחמאן בקרב האחרון שלו סיפר: "היה מהלך שלי וחשבתי שהוא התכופף כדי לקחת בקבוק שתייה אבל אז הוא התמוטט, והבהלנו אותו לבית החולים".

"הבן שלו שיחק בשולחן הסמוך", אמר עמיתו למשחק חוסיין אנאמול, לסוכנות הידיעות הצרפתית, והוסיף כי לקח להם כמה שניות להבין שרחמן סבל משבץ מוחי אדיר.

 
שחמט בנגלדש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד