י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
ההדף הורגש בעפולה

עדויות התושבים בצפון: "התריסים עפו. ראינו רסיס בבית"

תושב כפר זיתים סיפר כי הוא רץ לממ"ד כששמע את האזעקה: "אחרי שהטיל נפל, רק אז הייתה אזעקה. זה בגלל קרבה לבסיס שיש פה. נסראללה יודע איזה בסיסים יש כאן, ולכן ירה כאן לבסיס"

עדויות התושבים בצפון: "התריסים עפו. ראינו רסיס בבית"
זירת נפילה בקרית שמונה: אילוסטרציה צילום: דוד כהן, פלאש 90

חיזבאללה מסר לפני זמן קצר כי שיגר עשרות קטיושות לאזור הצפון, כתגובה לחיסול של מית'ם אל-עטאר, בכיר במערך ההגנה האווירית של הארגון, שחוסל אמש (שבת) בתקיפת כטב"ם. מהמטח הכבד נפצע צעיר בן 28 באורח קשה מפגיעה ישירה בכפר זיתים, מושב שממוקם ליד טבריה.

מימי דניאל, תושב כפר זיתים, סיפרה ל-Ynet כי היא ובעלה היו בבית בזמן הירי שביצע חיזבאללה לעבר ישובי הצפון. "התעוררתי לאזעקות ורצנו לממ"ד", סיפרה. "אחרי משהו כמו רבע שעה ראינו רסיס בבית, זכוכיות. הצעיר נפצע לידנו. היא ציינה כי הפגיעה הייתה יכולה להיות קשה הרבה יותר. "זה הפתיע אותנו", אמרה.

תושב נוסף, דוד דניאל (74), סיפר ל-Ynet כי הפגיעה גרמה נזק גם לביתו. "התריסים עפו", סיפר תושב אחר. דניאל העיד: "היה פיצוץ חזק מאוד בסביבות 10:30. רצתי לממ"ד ואחרי שהטיל נפל, רק אז הייתה אזעקה. זה מפתיע שנופל אצלנו. זה בגלל קרבה לבסיס שיש פה. נסראללה יודע איזה בסיסים יש כאן, ולכן ירה כאן לבסיס - ומזל שרק אחד נפצע".

ישראל רובין, כתב 'בחדרי חרדים' תושב עפולה חווה את ההדף עד ביתו: "ההדף הורגש, רעדו פה החלונות, כ-30 קילומטרים דרומית לטבריה החלונות רעדו שוב ושוב, זה אמנם נשמע רחוק, אבל הרגשנו את ההדף".

 

 
טבריה חיזבאללה מלחמת חרבות ברזל לבנון עפולה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}