ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
עורכי דינו הורחקו

הפוליטיקאי שמתנגד לפוטין הועבר לבית חולים בכלא

מבקר בולט של הנשיא פוטין שמרצה עונש מאסר של 25 שנה, נלקח לבית החולים בכלא. הפוליטיקאי הועבר מהכלא עם רמה ביטחונית מקסימלית באומסק לבית החולים האזורי של שירות הכליאה הפדרלי של רוסיה באזור אומסק

הפוליטיקאי שמתנגד לפוטין הועבר לבית חולים בכלא
ולדימיר קארה-מורזה צילום: קמפיין לשחרור קארה

איש האופוזיציה הרוסי ולדימיר קארה-מורזה, מבקר בולט של פוטין, הועבר לבית חולים בכלא, כך אמרה אשתו בסוף השבוע. הוא מרצה 25 שנות מאסר בגין "בגידה". עורכי דין לא הורשו להיפגש איתו.

הפוליטיקאי הועבר מהכלא בעל רמה ביטחונית מקסימלית באומסק לבית החולים האזורי של שירות הכליאה הפדרלי של רוסיה באזור אומסק.

קארה-מורזה, בן 42, מרצה עונש של 25 שנות מאסר בגין "בגידה" בכלא אומסק, לאחר שגינה שוב ושוב את פלישת רוסיה לאוקראינה והפציר במערב להטיל סנקציות על מוסקבה.

אשתו מספרת כי נעשו נגדו שני ניסיונות הרעלה שלא צלחו. לקארה-מורזה יש גם אזרחות בריטית.

פוטין אולי מתפטר מכל המתנגדים שלו, בפברואר האחרון, מבקר בולט נוסף של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין , אלכסיי נבלני, מת בנסיבות לא ברורות במושבת עונשין בסיביר, שם הוא ריצה עונש מאסר ממניעים פוליטיים.

כזכור דיווחנו בחודש אפריל האחרון, כי בית משפט רוסי גזר ביום שני 25 שנות מאסר על ולדימיר קארה-מורזה, פוליטיקאי מהאופוזיציה שכתב גם מאמרים ב"וושינגטון פוסט", באשמת בגידה בשל ביקורת על מלחמת רוסיה באוקראינה. זה היה העונש הקשה ביותר עד כה למתנגד למלחמה, קארה כינה את העונש "מופרך, בלתי חוקי ומניע פוליטי".

ולדימיר קארה-מורזה רוסיה ולדימיר פוטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד