ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
חוויה חשובה

בסלון הבית שלכם: קורס מציל חיים

ישראל, בחור נפלא מבית שמש, קרא נכון את המצוקה בתחום העזרה הראשונה והצלת החיים והקים אפשרות לקורס פרטי בבית, או באולם מקומי • ימי החופש מהווים הזדמנות מצוינת לחוויה משפחתית חשובה ומגבשת

בסלון הבית שלכם: קורס מציל חיים
הצלת חיים צילום: שאטרסטוק

זה התחיל לפני כארבע שנים.

ישבתי עם המשפחה שלי במסעדה, בין הזמנים, וממש נהנינו ביחד. פתאום שמתי לב לאדם מבוגר שישב בשולחן ליד, והתחיל להשמיע כל מיני רעשים מוזרים. קלטתי שהוא נחנק.

נורא נלחצתי וממש רציתי לקום ולעזור לו אבל לא ידעתי איך ואז ברוך השם לשמחת ליבי גיליתי אברך מהצד השני של המסעדה שניגש אליו בריצה ובתנועה מהירה ומעניינת- שאחר כך כמובן למדתי מה היא, תנועה שהצילה אותו בשלוש שניות.

זה הדליק בי סוג של אש שפשוט גרמה לי לרצות גם להציל חיים. מה יש יותר מחיים? מיד ניגשתי לאברך ושאלתי אותו "מה, אתה פרמדיק אתה עובד בהצלה"?

 והוא ענה לי,

 "לא".

"אני פשוט למדתי איך להגיש עזרה ראשונה. זה קורס בסיסי שלמדתי כדאי שכל אחד ילמד אותו.

 בזכות הקורס הזה, ברוך השם, אני עכשיו יכול לעזור ולהציל חיים".

אני ממש התרגשתי ומאז אני רק רוצה שעוד ועוד אנשים ילמדו ויוכלו להציל אחרים. שלא נצטרך, אבל זה חלק מהעסק כאן. מאז אני מנסה לארגן קורסים בכל רחבי הארץ בכל מיני קבוצות מותאמות;  לבחורים בנפרד ולנשים בנפרד וגם לבחורות. וכמובן שניתן להזמין קבוצות פרטיות בבית או לכל מוסד. אני רוצה שזה יהיה מותאם לציבור החרדי וכדי שכמה שיותר אנשים ישתתפו בזה ויוכלו להציל חיים. ברוך השם זוהי זכות ענקית ואני מודה לקדוש ברוך הוא על הזכות הזאת.

דרך הקורס ניתן גם להזמין ציוד עזרה ראשונה במחירים שווים לכל נפש.  בנוסף הקורסים מתקיימים דווקא בבין הזמנים כשנוח לבחורים להצטרף. אגב, עם התעודה הזאת אפשר גם כן ללוות לטיולים ולהרוויח כסף כי זה מוכר במשרד הבריאות ומשרד החינוך. 'וכל המציל נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא'."

לפרטים ושעות קורסים בכל אזורי הארץ: 077-321-2486 שיחות וואצאפ

ובמייל: [email protected]

עזרה ראשונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד