י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
עברייני תנועה

טיפש ברמה אחרת: גם שיכור, גם טייס

תושב חולון בן 23 שנתפס בכביש 4 סמוך לאשקלון על ידי שוטרי משטרת התנועה כשהוא טס במהירות 173 קילומטרים לשעה. נהג נוסף החזיק רישיון למשאית במשקל של עד 12 טונות, אך המשאית שעליה נהג שקלה 43 טונות • שבוע נוסף במדור טיפשים בכיבשים

טיפש ברמה אחרת: גם שיכור, גם טייס
משטרת התנועה בפעולה צילום: דוברות המשטרה

השבוע יש לנו מקבץ טיפשים משובח עבורכם, כאלה שיודעים לעשות "מולטיטאסקינג". נתחיל בטיפש הראשון שלנו, שעבורו עבירה אחת זה כסף קטן: מדובר בתושב חולון בן 23 שנתפס בכביש 4 סמוך לאשקלון על ידי שוטרי משטרת התנועה כשהוא טס במהירות 173 קילומטרים לשעה.

אתם חושבים שזה חריג? כן, זה חריג, אבל השוטרים הריחו שלבחור היה ריח של אלכוהול ישר מהפה, אז הם ביקשו ממנו לתת גם בדיקת אלכוהול למען הסדר הטוב. למכשיר בדיקת האלכוהול של המשטרה קוראים "הינשוף" (יען כי נושפים בו) והבדיקה של הצעיר החולוני שלנו העלתה כמות של 612 מיליגרם אלכוהול מעל מה שמותר בחוק, כלומר אם הופכים את הבחור וסוחטים אותו, יוצא לכם אחלה בקבוק יין. הצעיר שלנו נחקר ונשלח למעצר בית, כתב אישום יוגש נגדו על ידי התביעה המשטרתית והרכב שלו יושב עכשיו בשמירה של המשטרה.

דוברות המשטרהמסך הינשוף המגלה שיעור לא הגיוני של אלכוהול בדם של הנהג העברייןצילום: דוברות המשטרה

עכשיו אנחנו עוברים לכפר קאסם, שצצה בדיווחים של משטרת התנועה לא מעט. הפעם אנו עוסקים בתושב כפר קאסם בן 33 שנתפס נוהג ביישוב, רק שהוא פסול לנהיגה על ידי בית משפט. אז הוא נחקר וזומן לשיפוט מהיר. הרכב שלו? יבלה חודש במשטרה.

למרבה הצער זה לא פסול הנהיגה היחיד: גם נשות המגזר מיוצגות בכבוד על ידי תושבת עילבון שבשבוע שעבר נעצרה לבדיקה ביישוב, רק כדי לגלות שהיא תחת פסילת בית משפט. הנהגת נחקרה ושוחררה בתנאים מגבילים, כתב אישום יוגש נגדה והרכב שלה יבלה חודש במשטרה. וזה כמובן רק קצה קצהו של המזלג, את רוב הדיווחים של המשטרה אנחנו כבר כמעט שוכחים בגלל שהם נהיו עבורנו "שגרתיים", כי כבר אנחנו מבולבלים ומיואשים מרוב עבריינים.

בכל זאת נספר לכם על תושב דבורייה בן 23 שנתפס כשהוא נוהג בפסילה, אבל לא רק. זוכרים שדיברנו על המולטיטאסקינג? אז ההוא מדבוריה נתפס ליד קריית גת כשהוא נוהג בפסילה על ידי בית משפט, אבל אז התברר שהוא גם מחזיק רישיון למשאית במשקל של עד 12 טונות, חבל שהמשאית שהוא היה על ההגה שלה שקלה 43 טונות. זה כמו שלמישהו יש רישיון לסקטבורד, אבל הוא רוכב על אופנוע מרוצים. הנהג נחקר ונשלח למעצר בית, כתב אישום יוגש נגדו. המשאית? מישהו שכן מורשה לנהוג עליה לקח אותה למשטרה ושם היא תהיה נייחת לחודש.

משטרת ישראל נהיגה בשכרות עומס יתר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}