ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024
"סיטואציה של כאוס"

גנץ מגבה החשודים ברצח מחבל ב-7 באוקטובר: "כל עזתי שחצה את הגבול דינו מוות"

יו"ר המחנה הממלכתי גיבה את החשודים ברצח מחבל ב-7 באוקטובר ואמר: כל "עזתי שחצה את קו הגבול באותו יום, דינו מוות. כולם בגדר סכנה ברורה ומיידית". הוא הוסיף: "בסיטואציה הזו, של כאוס, הפתעה ולחימת גרילה במשך שעות רבות, עלינו לתת גב רחב וגיבוי מלא למי שנלחם"

גנץ מגבה החשודים ברצח מחבל ב-7 באוקטובר: "כל עזתי שחצה את הגבול דינו מוות"
בני גנץ במסיבת עיתונאים צילום: Miriam Alster/Flash90

יו"ר המחנה הממלכתי חה"כ בני גנץ גיבה הבוקר (ראשון) את החשודים שנעצרו בחשד לרצח מחבל נוחב'ה ואמר, "כל עזתי שחצה את הגבול באותו יום - דינו מוות".

"השבעה באוקטובר היה יום האסון הגדול בתולדות המדינה", אמר גנץ והוסיף, ‏"ביום הזה קמו גיבורים רבים - חיילים, חברי כיתות כוננות, שוטרים ואזרחים - שנלחמו באומץ ורבים מהם נפלו בקרב".

הוא התייחס לחשד נגד האזרחים ואמר: "‏חומר הראיות בנוגע לאזרחים שנעצרו בחשד להרג בלתי חוקי של מחבלים אינו בידיי, ואני סומך על גורמי אכיפת החוק. ‏לצד זאת, חשוב להגיד ברמה העקרונית - כל עזתי שחצה את קו הגבול באותו יום, דינו מוות. כולם בגדר סכנה ברורה ומיידית". ‏

"עלינו לזכור", הוסיף, "בשטח היו מוטלים כלי נשק רבים, וחלק מהמחבלים גם תפקדו כנהגים שחטפו אזרחים. ‏לכן - בסיטואציה הזו, של כאוס, הפתעה ולחימת גרילה במשך שעות רבות, עלינו לתת גב רחב וגיבוי מלא למי שנלחם - חייל, שוטר או אזרח. ‏זו חובתנו כלפי מי שהצילו חיי אדם והגנו על הארץ שלנו, ואני מאמין שברוח הזו גם תנהג מערכת אכיפת החוק"" כך גנץ.

 

 

 

בני גנץ מחבל נוחב'ה מלחמת חרבות ברזל חקירה ה-7 באוקטובר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}