ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
מצלמת הווסט צילמה

נחקר בחשד "לרצח" מחבל: לא יוגש כתב אישום

סהר שנחקר בחשד לרצח מחבל: "לא הייתי באירוע, זה ניסיון נקמה". בריאיון ברשת ב הוא אמר: "מישהו זרק את השם שלי כי דיווחתי על גניבת נשק מלוחם ימ"מ, רוב היום מצלמת הווסט שלי צילמה"

נחקר בחשד "לרצח" מחבל: לא יוגש כתב אישום
מבצע חרבות ברזל - היום הראשון צילום: צלמי פלאש90

לאחר שהגיעו במשטרה למסקנה כי סהר אופיר, שנחקר בחשד לרצח מחבל בימים שלאחר טבח 7 באוקטובר, אינו מעורב באירוע ולא צפוי להיות מוגש נגדו כתב אישום, היום (ראשון) סיפר סהר את סיפורו ואיך התחילו החשדות נגדו בריאיון לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן בכאן רשת ב.

סהר סיפר כי הוא לא היה באירוע ולטענתו "זה ניסיון נקמה על כך שדיווחתי שהנאשם גנב נשק של הימ"מ".

סהר ציין שהסיפור התחיל כשנפתחה חקירה בנושא אמצעי לחימה. "אנחנו פינינו את הלוחמים שלהם תחת אש ועל סמך זה שתיעדנו מהווסט - היו חקירות שלא העלו דבר - לא מצאו אצלי משהו לא בסדר ולא חוקי, גם לגבי הרצח". סהר הסביר כי "בחלק מהמקרים לקחנו נשק מחיילים שנהרגו, לא נמצא אצלי שום דבר משום יחידה, כל טענה כזו שקר וכזב".

על השבת עצמה סיפר סהר כי "ב-6:30 שמעתי את הטלפון. אני שומר שבת ודיברתי עם חבר והחלטנו לרדת לדרום. נהרגו לידינו ארבעה אנשי ימ"מ, פינינו אותם כדי שלא יחטפו אותם לעזה, התקרית הייתה בשער הנגב, וביצענו לחימה בעצימות מאוד גבוהה". סהר, שהוא וחברו שני חיילים משוחררים, הצטרפו ללוחם שהיה בקבע.

"המשכנו על ציר 232 לכיוון כפר עזה, ב-14:00 הגענו לקיבוץ, היה בלגן מטורף, לחימה קשה ואגרסיבית. עמדו מולנו כוחות שידעו מה הם עושים. לוחמים מצויינים נפלו לידינו. אנחנו שלושה אנשים ונלחמים בלא מעט זירות, עצרנו מחבלים בחיים והעברתי לחוקרי השב"כ".

על התקרית, שבה נחשד, סיפר סהר כי "לא הייתי בסיטואציה כזו, מישהו זרק את השם שלי - עובדתית לא הייתי באירוע כזה. יש מי שיכול לתמוך בגרסה שלי, המיקום שטענו שהיה האירוע לא נכחתי בו. הבחור שמואשם פגש אותי ביום אחר, הוא לא אחד מהשלושה שנלחמתי לצידם, והוא לא מכחיש שלא הייתי באירוע".

סהר לא הכיר את הנאשם לפני הטבח. "אנחנו מכירים מ-8 באוקטובר - זה ניסיון לנקמה על זה שדיווחתי שהוא גנב נשק של הימ"מ. המשטרה תפסה אצלו רובה ואמצעי לחימה".

חמאס מלחמת חרבות ברזל כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד