ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

אנטישמי מפורסם איים על יהודים בזמן שקרע דגל ישראל בסכין

תקרית אלימה בניו ג'רזי, לוקאס גייג', אנטישמי מפורסם, פרסם תיעוד בו הוא מאיים על הקהילה היהודית בזמן שהניף סכין וקרע את דגל ישראל

אנטישמי מפורסם איים על יהודים בזמן שקרע דגל ישראל בסכין
לוקאס גייג' עם הסכין והדגל צילום: צילום מסך

לוקאס גייג', הידוע ברטוריקה האלימה והאנטישמית שלו, תועד מניף סכין וקורע את דגל ישראל בביתו סמוך ללייקווד בניו ג'רזי. האירוע, שעורר זעם ודאגה בקהילה היהודית, התרחש ביום שבת אחר הצהריים.

האיום וקריעת הדגל צילום: רשתות חברתיות

גייג' נראה קורע באכזריות דגל ישראל, ובסופו של דבר חותך אותו לשניים. לאחר המעשה, הוא הניף את הסכין ואמר איום מצמרר, והכריז על "מוות לעליונות היהודית". מעשיו קיבלו על ידי מנהיגי קהילות וארגונים רבים, שקוראים לפעולה מהירה נגד גייג'.

הרשויות המקומיות חוקרות את האירוע והפצירו בכל מי שיש לו מידע להתייצב בתחנת המשטרה ולדווח. בהצהרה הדגישו במשטרה את מחויבותם להבטיח את שלומם וביטחונם של כל חברי הקהילה היהודית בניו ג'רזי.

"סוג זה של התנהגות שנאה ומאיימת היא בלתי מתקבלת על הדעת", אמר דובר המשטרה. "אנחנו מקדישים את כל המשאבים הדרושים כדי לחקור את האירוע הזה ולהעמיד את העבריין לדין".

מנהיגי הקהילה היהודית גם הגיבו בקריאות לאחדות ותמיכה באלו שנפגעו ממעשה השנאה הזה. "אנחנו עומדים יחד נגד שנאה ואלימות. הקהילה היהודית שלנו חייבת להרגיש בטוחה ונתמכת, ואנו נפעל ללא לאות כדי להבטיח שהצדק ייצא לאור".

אנטישמיות מלחמת חרבות ברזל לוקאס גייג'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד