ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
דוחים את הטענות

חברים בארגון אנטי פשיסטי מואשמים באלימות אנטישמית; היכו נער בן 15

שמונה חברי "המשמר הצעיר" האנטי-פשיסטי מואשמים בפריז באלימות אנטישמית. הארגון הגיב: "אנחנו דוחים לחלוטין את ההאשמות הללו", הארגון נוסד ב-2018 במטרה להיאבק נגד הימין הקיצוני

חברים בארגון אנטי פשיסטי מואשמים באלימות אנטישמית; היכו נער בן 15
אילוסטרציה צילום: pixabay

שמונה אנשים נעצרו בשבוע שעבר בפריז, העצורים הם חברי "המשמר הצעיר" האנטי-פשיסטי החשודים כי תקפו נער שפגשו באקראי במטרו של פריז בחודש מאי לאחר ועידת תמיכה בפלסטינים, ועידה שאורגנה ידי הפעילה הצרפתית-פלסטינית רימה חסן, כך מסרה התביעה בצרפת.

התקרית התרחשה ב-27 במאי. רימה חסן, אז מועמדת LFI לבחירות לפרלמנט האירופי, קיימה כנס בנושא "רצח העם הפלסטיני". נגד השמונה הוגשו כתבי אישום, יום חמישי, 27 ביוני 2024, בגין "אלימות גזעית, אתנית, לאום או דת".

"אנחנו דוחים לחלוטין את ההאשמות הללו", הגיבו בארגון בהודעה לעיתונות. הארגון Jeune Garde Paris, נוסד ב-2018 במטרה להילחם נגד הימין הקיצוני. "המשמר הצעיר תמיד היה מחויב להילחם באנטישמיות וימשיך לעשות זאת", נאמר ההצהרה. "אנחנו גם מופתעים מההדלפות לעיתונות לתקוף ולהכפיש את הארגון שלנו", התלוננו בארגון.

אך בתקשורת הצרפתית דווח כי בתום הכנס, שמונה צעירים לובשים מסיכות, תקפו את הנער בן ה-15 בתחנת המטרו ויקטור הוגו. על הקורבן לא היו סימנים מזהים על היותו יהודי אך התוקפים הכו אותו וקראו לו ציוני. לאחר מכן דרשו ממנו לשיר "תחי פלסטין".

 
צרפת מלחמת חרבות ברזל אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד