ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
ריאיון חריג

ביידן מבהיר: "אני הנשיא, אני המועמד, אני נשאר במרוץ"

בכנס בחירות בוויסקונסין הבהיר הנשיא ביידן לאחר העימות הכושל: "לא אתן לעימות למחוק שנים של עבודה". ביידן התעקש כי הוא לא צריך לעבור מבחן קוגנטיבי: "אני עובר מבחן קוגניטיבי כל יום בעבודה שלי מול מנהיגי העולם, כולל פוטין"

ביידן מבהיר: "אני הנשיא, אני המועמד, אני נשאר במרוץ"
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן צילום: דוברות הבית הלבן

נשיא ארה"ב ביידן אמר בריאיון לרשת ABC בעקבות העימות הכושל מול טראמפ ש"רק אלוקים יכול לשכנע אותי לסיים את התמודדותי". טראמם ישב לראיון הנדיר במאמץ להרגיע את הדאגה הדמוקרטית לגבי מועמדותו.

בשיחה עם חדשות ABC ביידן סירב לגשת למבחן קוגניטיבי ולפרסם את התוצאות ברבים על מנת להרגיע את המצביעים: "יש לי מבחן קוגניטיבי כל יום. כל יום יש לי את המבחן הזה - כל מה שאני עושה הוא מבחן", אמר למראיין ג'ורג' סטפנופולוס.

המראיין לחץ על הנשיא להגיד האם יש ביכולתו לכהן כהונה נוספת, ושאל את ביידן אם הוא מתכחש לבריאותו המעורערת. "אני לא חושב שמישהו מוסמך יותר להיות נשיא או לנצח במירוץ הזה ממני", אמר ביידן, והאשים את הביצועים הגרועים שלו בשבוע שעבר בתשישות וב"הצטננות קשה". 

בכנס בחירות בוויסקונסין, אמר ביידן: "תנו לי לומר לכם באופן הכי ברור - אני נשיא ארצות הברית המכהן. אני מועמד המפלגה הדמוקרטית. אני נשאר במרוץ. לא אתן לעימות למחוק שנים של עבודה". 

ב-NBC דווח במקביל כי המתיחות בין משפחת ביידן ויועציו הבכירים של הנשיא הולכת וגוברת. מקורות רבים אמרו שבעקבות העימות מול טראמפ שרבים מבני משפחתו של ביידן רואים בו כישלון של היועצים, הם מנסים להיות מעורבים יותר בקמפיין שלו על חשבון הצוות.

ג'ו ביידן רשת ABC הבחירות לנשיאות ארצות הברית 2024

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד