ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
מסעי השכנוע נמשכים

ביידן אמר למושלים כי עליו ללכת לישון מוקדם יותר - בבית הלבן מיהרו להבהיר

ה"ניו יורק טיימס" דיווח כי ביידן אמר לקבוצה של מושלים דמוקרטים כי הוא צריך לישון יותר ולעבוד פחות שעות. בבית הלבן הבהירו: "בוש הלך לישון ב-21:00 ואובמה אכל ארוחת ערב ב-18:30. נשיאים רגילים לייצר איזון"

ביידן אמר למושלים כי עליו ללכת לישון מוקדם יותר - בבית הלבן מיהרו להבהיר
הנשיא ביידן בבית הלבן צילום: אריה לייב אברמס, פלאש 90

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן עורך בימים אלו מסעי שכנוע לגורמים במפלגתו כדי להראות את כשירותו אחרי העימות הכושל שלו בשבוע שעבר מול הנשיא לשעבר טראמפ. 

ה"ניו יורק טיימס" דיווח כי ביידן אמר לקבוצה של מושלים דמוקרטים שהוא צריך לישון יותר ולעבוד פחות שעות. ביידן אמר שזה כולל צמצום אירועים אחרי 20:00. 

הבית הלבן מיהר להגיב לידיעה זו, אותה ניצלו רבים ממתנגדיו של ביידן: "בוש הלך לישון ב-21:00 ואובמה אכל  ארוחת ערב ב-18:30. נשיאים רגילים לייצר איזון, וכך גם ביידן. ממש לא אותה שגרה של טראמפ שמבלה חצי מיום שלו בהתלהמות ברשת Truth Social ואת החצי השני במשחק גולף". 

רשת ABC דיווחה במקביל כי במהלך הפגישה סיפר ביידן כי אחרי העימות הוא עבר בדיקה רפואית שקבעה שמצבו טוב. יצויין כי הבית הלבן טען תחילה כי ביידן לא נבדק על ידי רופא, ובהמשך חזר בו.

סקר של "ניו יורק טיימס" ומכון הסקרים סיינה קולג', שנחשב לאחד האמינים ביותר ארה"ב, העלה כי הנשיא לשעבר טראמפ מוביל על ביידן ב-6% בקרב מצביעים שסביר להניח שיגיעו לקלפי (49-43), וב-8% בקרב המצביעים הרשומים (49-41). 

סקר וול סטריט ג'ורנל מעלה כי טראמפ עם 48%, ביידן עם 42%. עוד לפי הסקר: 80% מהנשאלים חושבים שביידן זקן מדי כדי להתמודד לכהונה שנייה.

הנשיא ביידן בחירות בארה"ב דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד