ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
עוד 'ליל גלנט'

הדיווח וההכחשה: סביבת שר הביטחון - "ייתכן שנצטרך שאלפים ייצאו לרחובות"

בסביבת שר הביטחון סבורים כי יתכן שצריך עוד 'ליל גלנט' עם מאות אלפים ברחובות, כדי שנתניהו יסכים לעסקת החטופים. בלשכת גלנט הכחישו את הדברים: "הדברים לא נאמרו וזו אינה עמדת שר הביטחון"

הדיווח וההכחשה: סביבת שר הביטחון - "ייתכן שנצטרך שאלפים ייצאו לרחובות"
נתניהו, גלנט והרצי הלוי צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

בפגישה שקיים עם משפחות חטופים, אתמול בלילה, טען שר הביטחון יואב גלנט כי "אנחנו הכי קרובים לעסקה מאי פעם". איך זה יושג, אם נתניהו ימשיך לסכל? בסביבת שר הביטחון סבורים כי כמו בלילה שבו ניסה נתניהו להדיחו ונאלץ לחזור בו במרץ שנה שעברה בהפגנות נגד הרפורמה המשפטית, כך גם עכשיו.

עמוס הראל דיווח ב'הארץ' כי בסביבת שר הביטחון אומרים שהרבה תלוי בהתעוררות הציבור. "אם נדרשה יציאת מאות אלפי אזרחים לרחובות כדי לכופף אז את רצונו של ראש הממשלה, ייתכן שזה מה שיהיה בו צורך גם הפעם. זהו רגע האמת: בלי התעוררות ציבורית, לא תהיה עסקה והמלחמה תימשך, ואולי תחריף, ביותר מחזית אחת" אומרים בסביבת שר הביטחון.

מלשכת שר הביטחון נמסר בתגובה לפרסום: "הדברים לא נאמרו וזו אינה עמדת שר הביטחון".

ב'הארץ' דווח עוד, כי תשובת חמאס יצרה קונצנזוס נדיר בין גלנט ובין כל ראשי הארגונים העוסקים במו"מ – צה"ל, מוסד, שב"כ ומרכז השבויים והנעדרים בראשותו של האלוף במילואים ניצן אלון. הם אינם מתעלמים מהפערים בעמדות הצדדים, אבל סבורים שניתן הפעם לגשר עליהם.

יואב גלנט ראש הממשלה נתניהו מלחמת חרבות ברזל עסקת חטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד