ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
הותר לפרסום

הפרשה שעוררה סערה: שלושה ישראלים חשודים שהרגו מחבל נוח'בה

3 אזרחים נעצרו בחשד שהרגו מחבל נוח'בה לאחר מתקפת ה-7 באוקטובר | בית המשפט הסיר היום חלק מצו איסור הפרסום | התגובות הזועמות: "מישהו כאן התבלבל, לעצור אנשים שחיסלו מחבלים ששרפו את האחים והאחיות שלנו?"

הפרשה שעוררה סערה: שלושה ישראלים חשודים שהרגו מחבל נוח'בה
מחבלי חמאס בשטח ישראל צילום: מקסדת המחבלים

בית המשפט צמצם היום (חמישי) את צו איסור הפרסום בפרשה שחלק מפרטיה התפרסמו בימים האחרונים - ועוררו סערה: שלושה אזרחים ישראלים נעצרו ע"י המשטרה בחשד שהרגו מחבל נוחבה לאחר ה-7 האוקטובר. שניים מהם שוחררו בתנאים מגבילים.

השלושה, ישראלים שירדו לעוטף עזה לאחר ששמעו על חדירת המחבלים - לא משתייכים לכוחות הביטחון - אך יצאו לסייע לתושבים בעוטף מפני המרצחים. אחד מהחשודים הינו מתנדב בארגון איחוד הצלה וחשוד נוסף הוא חייל משוחרר.

מהמשטרה נמסר כי במשטרת ישראל נחקרת פרשה במסגרתה נעצרו 3 אזרחים, אשר על פי החשד היו מעורבים בעבירות של גניבת אמל"ח ובגרימת מוות של פלסטיני במסגרת אירועי חרבות ברזל.

אחד העצורים, החשוד גם בגניבת אמצעי לחימה, נעצר עד תום ההליכים. שניים נוספים שוחררו היום על ידי בית המשפט בתנאים מגבילים.

במשטרה הדגישו כי שלושת החשודים הינם אזרחים ולא היו חלק מכח ביטחוני במהלך האירועים. בית המשפט הטיל צו איסור פרסום (עד להודעה אחרת) על פרטי החשודים.

מפורום "אימהות לוחמים" נמסר: "מישהו כאן התבלבל, לעצור אנשים שחיסלו מחבלים שרצחו ושרפו את האחים והאחיות שלנו? חשבנו שאחרי השבעה באוקטובר הקונספציה כבר לא תהיה כאן. אנחנו שולחות את הילדים שלנו להילחם כדי שיחסלו כמה שיותר מחבלים לא כדי שייעצרו כי חיסלו מחבלים. המדינה, הפרקליטות, הצבא כולם צריכים להתעורר".

נוח'בה מחבל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד