א' תמוז התשפ"ד
07.07.2024
באמצעות מברג

בכניסה לתחנה: תושב ירושלים גרם נזק לניידות משטרה

תושב מזרח ירושלים נעצר בחשד שגרם נזק למספר ניידות משטרה: "פגע באופן ממשי ביכולת התגובה של השוטרים ובכך אף סיכן את ביטחון ושלום הציבור"

בכניסה לתחנה: תושב ירושלים גרם נזק לניידות משטרה
החשוד גורם נזק לניידות צילום: דוברות המשטרה

אמש (רביעי) בשעות הבוקר המוקדמות, הבחינו שוטרי תחנת מוריה של מחוז ירושלים ביציאתם למשמרת, כי נגרם נזק למספר כלי רכב משטרתיים שחנו סמוך למבנה התחנה. בעקבות כך, החלה חקירה במטרה להתחקות אחר העומד מאחורי המעשה.

במהלך בדיקה שנערכה ובחינת מצלמות במקום ובסביבה, נמצא כי באישון אותו הלילה, הגיע למקום חשוד רכוב על גבי אופניים חשמליים וקסדה על ראשו, וביצע את מעשיו באמצעות חפץ חד.

במסגרת חקירת המקרה החמור, בוצעה פעילות חקירתית ויזואלית אחר אותו חשוד במעשה. בשעות הצהריים כבר הגיעו בלשי תחנת מוריה ולוחמי מג"ב ירושלים בהכוונת תצפיתני מרכז השליטה אל החשוד (27, א-טור) וביצעו את מעצרו. 

ברשותו של החשוד, אותרו האופניים, מברג וקסדה שלבש החשוד בשעת מעשה על ראשו. החשוד הועבר לחקירה בתחנת מוריה בגין חבלה במזיד ברכב, ובסיומה נכלא. היום הובא החשוד בפני בימ"ש שנעתר לבקשת המשטרה והורה על הארכת מעצרו ביממה נוספת, עד לתאריך 5.7, לטובת מיצוי פעולות החקירה הנדרשות.

"מדובר במקרה חמור של פגיעה בסמלי שלטון אך יתרה מכך- פגיעה בכשירות מבצעית ובשירות הניתן לתושבי העיר ירושלים בשגרה, ועל אחת כמה וכמה- במקרה חירום. פעולות מיידיות שנעשו, הובילו לאיתורו של החשוד במעשה וממצאים שעל פי החשד, כאמור, קושרים אותו למיוחס", מסרה המשטרה.

ניידת משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד