א' תמוז התשפ"ד
07.07.2024
כתב אישום

ניסה לרצוח את השכן - בגלל סכסוך על מאוורר

כתב אישום הוגש נגד תושב הדרום שבשל סכסוך על מאוורר ניסה לרצוח את שכנו

ניסה לרצוח את השכן - בגלל סכסוך על מאוורר
מאוורר. אילוסטרציה צילום: unsplash

פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד יונתן בוגלה (23) מבאר שבע, לאחר שניסה לרצוח את שכנו וחברו בעקבות סכסוך על מאוורר.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד ציון קינן מפרקליטות מחוז דרום, התגורר בוגלה בקיבוץ יוטבתה, שם התפתח סכסוך בינו לבין שכנו בעקבות טענה כי השכן נטל מאוורר מהמרפסת המשותפת ללא רשות.

לאור האמור, ניסה בוגולה להיכנס לבית שכנו, אך נהדף על ידי השכן וחבר שהיה במקום באותה העת. אז חזר בוגלה לדירתו, נטל סכין ושב לדירת שכנו שם חתך את לחיו של החבר תוך שהוא צועק עליו אתה גמור אצלי. בתגובה נכנסו השכן והחבר אל הדירה וניסו ללא הצלחה למנוע מבוגולה להיכנס אליה.

עם כניסתו לדירה ניסה בוגלה להיכנס אל החדר בו שהה החבר, אך שם לב שהסכין התעקמה וניגש לדירתו להצטייד בסכין אחרת. לאחר ששב לדירת השכן גילה בוגולה כי החבר ברח מהדירה, אז ניגש אל שכנו והחל לדקור אותו בפלג גופו העליון.

במהלך האירוע, הצליח השכן לברוח ולהתרחק ועוברי אורח שהיו במקום ניסו להרחיק את בוגולה ממנו, אך הוא המשיך לרדוף אחריו ולחפש את החבר. בשלב מסוים אף נטל בוגולה לבנה וזרק אותה לראשו של השכן. מעשיו של בוגלה הופסקו רק עם הגעת סגן הרבש"צ למקום, שהיה חמוש.

ניסיון רצח מאוורר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד