א' תמוז התשפ"ד
07.07.2024
אל נא רפא נא

המשפחה מבקשת מהציבור: התפללו לרפואת הלוחם שנפצע קשה

ברשתות החברתיות נפוצה קריאה דחופה לציבור להתפלל לרפואת הלוחם סמל רועי ששון, תלמיד ישיבת איתמר שנפצע קשה מאוד בעזה ונשקפת סכנה לחייו. יוסי דגן: "עוצרים 5 דקות ומתפללים לרפואת רועי חיים בן מירב"

המשפחה מבקשת מהציבור: התפללו לרפואת הלוחם שנפצע קשה
אילוסטרציה צילום: דובר צה"ל

בעקבות מצבו הקשה של תלמיד ישיבת איתמר, סמל רועי ששון, שנפצע קשה ברצועת עזה, קרא ראש מועצת שומרון יוסי דגן בשם המשפחה והישיבה להתפלל לרפואתו של רועי. רועי נמצא במצב של סכנת חיים, וכעת הוא צריך את התפילות של עם ישראל לרפואתו. 

בפוסט שפרסם דגן בעמוד הפייסבוק שלו נכתב, "ב-7.10 סמל רועי ששון, תלמיד ישיבת ההסדר איתמר שבשומרון, היה בביתו שבאופקים. מיד כשהחלו היריות ברחוב, הוא לקח את נשקו האישי ובמשך שעות נלחם במחבלים, הציל חיים וחילץ עשרות (!) תחת אש.  מיד לאחר מכן הצטרף ליחידתו - ומאז הוא נילחם ברציפות בתוך רצועת עזה".

באדיבת המשפחה רועי ששוןצילום: באדיבת המשפחה

עוד כותב דגן, כי חבריו מספרים: "רועי הוא בחור מלא לב ונשמה, מקרין אהבה ועם ידי זהב. כשלוחמי ההנדסה היו תקועים עם הנמרים, הוא יוצא מהטנק, אומר להם לנוח, פורס זחל ומתקן בזריזות את התקלה. פעם אחרי פעם, רועי היה שם תמיד, עוזר לכולם, גם לאלו שלא מהיחידה שלו". 

"השבוע הוא נפצע באורח קשה מאוד מרסיסי פצצת מרגמה בראשו, והוא בסכנת חיים. לבקשת אימו מירב ששון וראש ישיבת איתמר, אני מבקש ממשפחת השומרון ומכל עם ישראל להקדיש עכשיו כמה דקות, לתת צדקה ולהתפלל לרפואת הלוחם הגיבור סמל רועי חיים בן מירב  בתוך שאר פצועי ישראל. הוא נילחם בשבילנו - עכשיו הוא צריך אותנו!", הוסיף דגן בפוסט.

רועי ששון מלחמת חרבות ברזל חמאס עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד