א' תמוז התשפ"ד
07.07.2024
החברה לא חושפת

חשמלית חדשה לסקודה - הנה מה שידוע עליה

רכב הכביש שטח החדש של היצרנית הצ'כית יושק בקרוב. לעת עתה, סקודה לא חושפת את כל מה שאפשר להציג באלרוק ומציגה לנו מכונית עם הרבה הסוואה

חשמלית חדשה לסקודה - הנה מה שידוע עליה
לפני החשיפה הרשמית. סקודה מתכננת להשיק דגם חשמלי קטן חדש בשם "אלרוק". כמובן שיגיע לישראל צילום: סקודה

סקודה חושפת מידע ראשוני ותמונות של מה שבעוד כמה שבועות יהיה "סקודה אלרוק", רכב הכביש שטח החדש של היצרנית הצ'כית. לעת עתה, סקודה לא חושפת את כל מה שאפשר להציג באלרוק ומציגה לנו מכונית עם הרבה הסוואה.

אז מה ידוע על הסקודה אלרוק? קודם כל שהוא חשמלי. ושהוא יהיה ממוצב מתחת לסקודה אניאק, רכב הכביש שטח החשמלי של סקודה שמשווק גם בישראל. מבחינת הנתונים הטכניים, האלרוק יצויד במערכת הנעה מאוד דומה לזו של האניאק, כלומר תהיה גרסה בסיסית שתצויד במנוע מאחור שיפיק 170 כוחות סוס. זו תצויד בסוללה לא מאוד גדולה בקיבולת 52 קילוואט/שעה. מעל לדגם הזה יהיה אלרוק נוסף שיצויד במנוע האחורי המוכר של האניאק, אשר יפיק 204 כוחות סוס ויצויד בסוללה בקיבולת 59 קילוואט/שעה.

בנוסף תהיה גרסה עם מנוע שגם מוכר מהאניאק, אשר מפיק 286 כוחות סוס שישודך לסוללה בקיבולת 77 קילואט/שעה והדגם הבכיר שיצויד בשני מנועים שמפיקים 300 כוחות סוס ובאותה סוללת 77 קילוואט/שעה. הטווח המרבי לפי סקודה יהיה בגרסאות הבכירות 560 קילומטרים מכובדים.

הטעינה, עיניין חשוב מאוד בפני עצמו, מבוצעת בעמדות מהירות בהספק של עד 125 קילו וואט בגרסאות הבסיס או 175 קילווואט בגרסאות הבכירות. את יתר הפרטים החשובים סקודה תחשוף בקרוב עם הצגתו הרשמית של האלרוק.

 

 

סקודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד