א' תמוז התשפ"ד
07.07.2024
ארבעה מקרים

מה יעשו הלקוחות? החברה פשטה רגל אבל הריקולים עוד כאן

יצרנית הרכב פיסקר מודיעה על ריקול ל-12,000 מכוניות מדגם פיסקר אושן, כדי לתקן את ידיות הדלתות. עד כה דווחו בארצות הברית ארבעה מקרים של לקוחות שהתלוננו על הבעיה

מה יעשו הלקוחות? החברה פשטה רגל אבל הריקולים עוד כאן
החברה פשטה רגל אבל מחוייבת לבצע ריקול לעשות אלפי רכבים שמכרה צילום: פיסקר

רק לפני כמה שבועות סיפרנו לכם על יצרן הרכב פיסקר שנקלע לקשיים ונאלץ להכריז על פשיטת רגל, ודווקא כעת הוא צריך גם לטפל איכשהו בריקול. לפי פרסומים בארצות הברית, יצרנית הרכב פיסקר מודיעה על ריקול ל-12,000 מכוניות מדגם פיסקר אושן, (דגם הכביש שטח החשמלי של החברה) כדי לתקן את ידיות הדלתות.

לפי הפרסומים, ידיות הדלת החשמליות של האושן מסרבות להיפתח, מה שכמובן מקשה על הכניסה והיציאה. לפי הפרסום הרשמי של ארגון הבטיחות האמריקאי, ה-NHTSA, "דלת שאינה נפתחת עלולה למנוע מיושבי הרכב לצאת ממנו במקרה חירום ומגדילה את הסיכון לפציעה". על פי אותם פרסומים, עד כה דווחו בארצות הברית ארבעה מקרים של לקוחות שהתלוננו על הבעיה. פיסקר, שגם כך נמצאת בצרות, הודיעה לסוכנים שלה להפסיק מיידית למכור את האושן ללקוחות, גם מה שנשאר להם במלאי.

לפי פרסומיה של פיסקר, היא צריכה לזמן 8,204 רכבים בארצות הברית, 513 בקנדה ו-3,806 באירופה. בישראל הרכבים של פיסקר לא שווקו. הריקול הזה הוא אחת הסיבות לבעיות של פיסקר: החברה פשוט לא מצליחה להתגבר על שלל בעיות איכות. רק החודש פיסקר הודיעה על ריקול אחר שבמסגרתו היא זימנה 18,000 רכבים בארצות הברית ובאירופה עקב בעיית תוכנה.

 

 

ריקול ארצות הברית פיסקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד