א' תמוז התשפ"ד
07.07.2024
הפיגוע בכרמיאל

האב על בנו הגיבור: "למרות שנדקר בחזה ובכתף, התעשת וחיסל את המחבל"

קובי אבני, אביו של סמל נתן שמעון שנפצע בפיגוע בכרמיאל סיפר: "למרות שלוש הדקירות שספג בחזה ובכתף, הוא התעשת ומנע פיגוע גדול יותר"

האב על בנו הגיבור: "למרות שנדקר בחזה ובכתף, התעשת וחיסל את המחבל"
זירת הפיגוע בכרמיאל צילום: מד"א

גיבור: סמל נתן שמעון אבני צפת, שנפצע אתמול (רביעי) בפיגוע בקניון חוצות בכרמיאל, הוא זה שחיסל את המחבל, כך עולה מצפיה באחד הסרטונים שתיעדו את האירוע הקשה.

אבני נדקר באזור החזה והכתף ומאושפז במחלקה לטיפול נמרץ כללי במרכז הרפואי לגליל בנהריה, כשמצבו יציב לאחר שטופל אתמול בחדר הלם. 

הצהרת ד"ר מיקי וייס צילום: המרכז הרפואי לגליל

המחבל תקף את אבני ואת חברו אלכסנדר יקימינסקי הי"ד מאחור ובתוך שניות ספורות השניים התעשתו ופתחו באש. בתחילה נפל נתן לרצפה וכשהמחבל התחיל לדקור את יקימינסקי, הוא דרך את נשקו וירה. המחבל נפגע ובשלב זה גם יקימינסקי שנפצע אנושות הצליח לדרוך את נשקו. נתן המשיך וירה במחבל עד שחוסל. רגעים ספורים אחר כך התמוטט יקימינסקי, ופונה לבית החולים במצב אנוש, שם למרבה הצער נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. 

קובי אבני, אביו של סמל נתן שמעון אמר ל-ynet: "למרות שלוש הדקירות שספג בחזה ובכתף, הוא התעשת ומנע פיגוע גדול יותר".

לדברי האב, "הוא היה ביחידה עם הנהג שנרצח אלכסנדר יקימינסקי, הוא ליווה אותו כמאבטח בנסיעה לבסיס שלהם בצפון הגולן ואז הם עצרו לאכול משהו בקניון בכרמיאל. המחבל הגיע מאחור ודקר אותם, ובסרטון רואים את בני ואת אלכסנדר נפצעים מדקירות ואז בני מתפקד במהירות, יורה ומחסל את המחבל. לצערנו אלכסנדר החבר שלו נרצח בפיגוע הנוראי". 

הדיווח למד"א על הפיגוע בכרמיאל צילום: דוד כהן, פלאש90

המחבל שביצע את הפיגוע הוא ערבי-ישראלי: ג'ואד רביע, צעיר כבן 20 מהמועצה המקומית נחף הסמוכה לכרמיאל. אחרי הפיגוע נעצרו על ידי המשטרה אימו, אביו, אחיו ואחותו והמשטרה בוחנת האם הם ידעו על כוונתו לבצע את הפיגוע. 

פיגוע כרמיאל טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד