א' תמוז התשפ"ד
07.07.2024
אחרי העימות

טראמפ תקף את ביידן: "בעטתי אותו, הוצאתי אותו מהמירוץ"

הנשיא לשעבר טראמפ תועד משתלח במילים קשות בנשיא ביידן אחרי העימות ביום חמישי האחרון. טראמפ אמר: "איך הייתי בעימות באותו לילה? בעטתי אותו, הוא אדם רע. הוא בדיוק עזב. עזב את המרוץ"

טראמפ תקף את ביידן: "בעטתי אותו, הוצאתי אותו מהמירוץ"
טראמפ בראיון צילום: עמי שומן ישראל היום

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ תועד בסרטון שדלף לרשתות משתלח בנשיא ביידן במילים קשות לאחר העימות הכושל שלו. "איך הייתי בעימות באותו לילה? בעטתי בו", אומר טראמפ. 

עוד הוא מוסיף: "הוא אדם רע. הוא בדיוק עזב. עזב את המרוץ. כן, הוצאתי אותו מהמרוץ. וזה אומר שיש לנו את קמלה. אני חושב שהיא תהיה טובה יותר". טראמפ ממשיך בהתייחס לסגנית הנשיא: "היא כל כך גרועה, היא כל כך פאתטית. 

בהמשך הסרטון טראמפ הוסיף לתקוף את ביידן: "אתם יכולים לדמיין את האיש הזה מתמודד עם פוטין ונשיא סין, שהוא אדם אכזרי? הוא אדם אכזרי, בחור קשוח מאוד. אבל הודיעו שהוא כנראה פורש. אני פשוט ממשיך להפיל אותם, נכון?".

סקר של "ניו יורק טיימס" ומכון הסקרים סיינה קולג', שנחשב לאחד האמינים ביותר ארה"ב, העלה אתמול כי הנשיא לשעבר טראמפ מוביל על ביידן ב-6% בקרב מצביעים שסביר להניח שיגיעו לקלפי (49-43), וב-8% בקרב המצביעים הרשומים (49-41). 

סקר וול סטריט ג'ורנל מעלה כי טראמפ עם 48%, ביידן עם 42%. עוד לפי הסקר: 80% מהנשאלים חושבים שביידן זקן מדי כדי להתמודד לכהונה שנייה. 

בתוך כך, רשת CBC דיווחה כי עשרות מחוקקים דמוקרטים שוקלים לקרוא לביידן פרוץ מהמירוץ. אחד ממחוקקים אלו אמר שהקבוצה של המחוקקים, שאופיינה כגדולה ומכסה חלק נרחב מהסיעה הדמוקרטית, מודאגת מיכולתו של הנשיא להיבחר מחדש. המחוקקים מקווים שהנשיא יקבל את ההחלטה הנכונה ויעזור למצוא מועמד חדש.

דונלד טראמפ ג'ו ביידן קמלה האריס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד