ל' סיון התשפ"ד
06.07.2024
אנטישמיות מזעזעת

חברת הכנסת: "סבתי בת 88 הותקפה על ידי בריונים ערבים"

סבתה של ח״כ שרן השכל בת ה-88 הותקפה על ידי בריונים ערבים בצרפת שבעטו בה קשות. השכל: "איני תולה תקווה ברשויות הצרפתיות לטיפול". היא הוסיפה: "הממשלה הצרפתית מאפשרת הפצת עלילות דם"

חברת הכנסת: "סבתי בת 88 הותקפה על ידי בריונים ערבים"
משטרת צרפת, אילוסטרציה צילום: Pixabay

סבתה של חברת הכנסת שרן השכל הותקפה קשות בצרפת על ידי שני ערבים, אחד התוקפים היכה אותה באלימות בפניה, שבר את שיניה והפיל אותה ארצה. כשהייתה על הקרקע - בעט בה בגבה וקרא לעברה קריאות גנאי.

ח״כ שרן השכל מסיעת 'הימין הממלכתי' של גדעון סער, הגיבה על תקיפת סבתה שלה בידי אנטישמים בצרפת: "האנטישמיות בצרפת בהתפרצות כבר תקופה ארוכה, מאז השבעה באוקטובר הפכה לבלתי נסבלת והממשלה בצרפת מתעלמת, הממשלה הצרפתית מאפשרת הפצת עלילות דם על ישראל וכתוצאה הקהילה היהודית סובלת מאלימות ורצח".

עוד אמרה: "סבתי בת 88 הותקפה על ידי בריונים ערבים, ואיני תולה תקווה ברשויות הצרפתיות לטיפול. ממשלת ישראל חייבת להתעורר ולהוביל את המאבק באנטישמיות המתפוצצת, הקהילות היהודית בעולם הן חלק בלתי נפרד מאיתנו ויש לנו אחריות גדולה כלפיהם. אני קוראת ליהודי התפוצות כמו לסבתי לבוא לביתם הלאומי, התרבותי וההיסטורי. יש לנו בית אחד".

הסבתה בת ה-88 אמרה לאחר הגשת תלונה: "אני חושבת שהם ראו את המגן דוד שלי, אחרת הם לא היו יודעים", אמרה בתלונתה. היא סובלת מכאבים בגבה, בברכיים, בכתף ​​ובפרק כף היד הימנית, ונזקקה לטיפול רפואי.

 

צרפת שרן השכל תקיפה אנטישמית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד