ל' סיון התשפ"ד
06.07.2024
חיסל את המחבל

הותר לפרסום: סמל אלכסנדר יקימינסקי הי"ד נפל בפיגוע בכרמיאל

החייל שנפל הבוקר בפיגוע הקשה בקניון חוצות בכרמיאל, הוא סמל אלכסנדר יקימינסקי הי"ד, בן 19 מנהריה | בנוסף, בפיגוע נפצע באורח קשה לוחם מגדוד71, חטיבה 188, ששמו טרם פורסם | החייל הי"ד חיסל את המחבל לפני שהתמוטט

הותר לפרסום: סמל אלכסנדר יקימינסקי הי"ד נפל בפיגוע בכרמיאל
זירת הפיגוע בכרמיאל צילום: David Cohen/Flash90

הותר לפרסום: דובר צה"ל מעדכן כי החייל שנפל הבוקר (רביעי) בפיגוע הקשה בקניון חוצות בכרמיאל, הוא סמל אלכסנדר יקימינסקי הי"ד, בן 19 מנהריה, נהג משא כבד בגדוד 71, חטיבה 188. בנוסף, בפיגוע נפצע באורח קשה לוחם מגדוד71, חטיבה 188, ששמו טרם הותר לפרסום.

דובר צה"לסמל אלכסנדר יקימינסקי ז"לצילום: דובר צה"ל

כזכור, סמוך לשעה 11:30 הבוקר (רביעי) הגיע מחבל חמוש בסכין ודקר שני צעירים כבני 20 בקומה השניה בקניון, השניים נפצעו באורח קשה ואנוש. לאחר ניסיונות החייאה נקבע מותו של הפצוע האנוש. 

מד"אזירת הפיגוע בכרמיאלצילום: מד"א

חובש רפואת חירום במד"א רן מושקוביץ סיפר: "כשהגעתי למרכז המסחרי הכווינו אותי לקומה השנייה. ראיתי 2 פצועים, גברים כבני 20 שוכבים עם פציעות חודרות בסמוך לדוכנים כשאחד מהם מחוסר הכרה. התחלנו בטיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וחבישות וביצוע פעולות החייאה בפצוע שהיה מחוסר הכרה. תוך כדי טיפול רפואי הכנסנו אתם לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותם לבית החולים כשמצבו של אחד אנוש והשני קשה כשהוא בהכרה".

תיעוד נוסף מהפיגוע בכרמיאל צילום: מצלמת אבטחה

חובש רפואת חירום במד״א דוד בסודו סיפר: ״הגענו לזירת האירוע וראינו שני פצועים כבני 20 שכובים על הרצפה, אחד מהם היה במצב אנוש עם פצעי דקירה בצוואר והחלנו לבצע בו פעולות החייאה תוך שאנחנו נלחמים על חייו. הפצוע השני היה בהכרה עם דקירות בפלג גופו העליון והוגדר במצב קשה. שני הפצועים פונו למרכז הרפואי לגליל בנהריה״.

מפקד המחוז הצפוני במשטרה, ניצב שוקי תחאוכה מסר הצהרה לתקשורת וסיכם את האירוע: "מחבל שהגיע ברגל נכנס לקניון ודקר שני אזרחים. אזרח הצליח לירות על המחבל ולנטרל אותו במיידי. המחבל מנוטרל, שני האזרחים פונו מכאן ומטופלים כרגע בבית החולים. נאחל להם החלמה מהירה. האזור כולו נסגר על ידי המשטרה. 

הפיגוע בכרמיאל צילום: מצלמות אבטחה

ביחס לחקירת האירוע אמר הממ"ז: "התחלנו לחקור את האירוע. אנחנו סורקים גם את האזור הקרוב, המעגלים השניים, העיר והמחוז. העלינו את רמת הכוננות שהייתה גבוהה גם כך בעקבות המלחמה".

המחבל שביצע את הפיגוע בכרמיאל הוא ערבי-ישראלי. ג'ואד רביע, צעיר כבן 20 מהמועצה המקומית נחף שסמוכה מאוד לכרמיאל ובשטח ישראל. אלמוג בוקר דיווח בחדשות 13 כי אחותו של המחבל הרוצח נעצרה, לאחר שהתברר כי היא עובדת בקניון שבו בוצע הפיגוע.

כרמיאל פיגוע צה"ל מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד