ל' סיון התשפ"ד
06.07.2024
הפיגוע בכרמיאל

המחבל - ערבי ישראלי, אחותו עובדת בקניון: עדת ראיה: "אנשים רצו וצעקו יריות"

המחבל שביצע את פיגוע הדקירה בכרמיאל הוא ג’ואד רביע מהכפר נחף הסמוך לכרמיאל. אחותו של המחבל נעצרה, לאחר שהתברר כי היא עובדת בקניון שבו בוצע הפיגוע. כתוצאה מהדקירות נהרג צעיר וצעיר נוסף נפצע קשה | תיעוד הפיגוע

המחבל - ערבי ישראלי, אחותו עובדת בקניון: עדת ראיה: "אנשים רצו וצעקו יריות"
זירת הפיגוע בכרמיאל צילום: מד"א

המחבל שביצע את הפיגוע בכרמיאל הוא ערבי-ישראלי. מדובר בג'ואד רביע, צעיר כבן 20 מהמועצה המקומית נחף שסמוכה מאוד לכרמיאל ובשטח ישראל. המחבל דקר שני ישראלים, אחד מהם מת מפצעיו.

תיעוד נוסף מהפיגוע בכרמיאל צילום: מצלמת אבטחה

אלמוג בוקר דיווח בחדשות 13 כי אחותו של המחבל הרוצח נעצרה, לאחר שהתברר כי היא עובדת בקניון שבו בוצע הפיגוע.

רשתות חברתיותהמחבל. ג'ואד רביעצילום: רשתות חברתיות

הקורבן הובא לבית החולים בנהריה תוך כדי שצוות מד"א מבצע בו פעולות החייאה, אבל בהמשך נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. בפיגוע נדקר צעיר נוסף שפונה גם הוא לבית החולים בנהריה. מצבו קשה אך יציב.

גל עמר, שעובדת בקניון, סיפרה ל-Ynet כי הייתה בקומה הראשונה בעת הפיגוע, וכי ירדה מהקומה השנייה דקות ספורות לפני כן. היא העידה כי המחבל ככל נראה חיכה לקורבנות שלו וחיפש את מי לתקוף. "אף אחד לא חשב שזה יגיע לכאן. הוא פשוט נכנס לקניון, הוא עבר את הדוכן שלנו, הוא חזר. לפי מה שאני מבינה, הוא פשוט חיכה, הוא חיפש. הוא עשה הלוך-חזור".

לדבריה אחרי שהמחבל נורה פרצה בהלה בכל הקניון: "אני הייתי למטה. אנשים רצים בצרחות 'יריות יריות' הכניסו אותנו לתוך רולדין. פשוט קפאתי במקום, רעדתי", סיפרה. עמר ביקשה להדגיש בדבריה כי יחסיהם הטובים של יהודים וערבים באזור: "לא כולם ככה. לא כולם. עובדים איתי אנשים מהכפרים, חברים טובים", אמרה. היא הוסיפה כי היא חוששת כעת לחזור לעבודה בקניון.

פיגוע דקירה ג'ואד רביע כרמיאל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד