ל' סיון התשפ"ד
06.07.2024
במעמד שר העבודה

סניף חדש של ביטוח לאומי בטבריה: "ערוכים למלחמה רב חזיתית"

במעמד שר העבודה יואב בן צור, נחנך סניף חדש של הביטוח לאומי בעיר טבריה. השר בן צור בטקס - "דווקא בימים אלה, החשיבות של חיזוק הצפון והשירות לתושבי הצפון הוא יקר ערך עבורי"

סניף חדש של ביטוח לאומי בטבריה: "ערוכים למלחמה רב חזיתית"
השר יואב בן צור בסניף הביטוח הלאומי בטבריה צילום: באדיבות המצלם

במעמד שר העבודה יואב בן צור, נחנך היום (רביעי) סניף חדש של הביטוח לאומי בעיר טבריה. בטקס השתתפו, מ"מ מנכ"ל הביטוח הלאומי צביקה כהן, מנכל משרד העבודה ישראל אוזן וראש עיריית טבריה יוסי נבעה.

סניף הביטוח לאומי שנחנך בטבריה נמצא במבנה רחב ידיים ובעל 4 קומות עם מרכז שירות לקוחות מרווח ונגיש וגם מרכז וועדות רפואיות חדיש ונוח, המתפרשים על פני שטח של 4,000 מ"מ.

העברת הסניף נעשתה מתוך מחשבה על גודל האוכלוסייה, הצורך במענה סוציאלי נגיש ונוח באזור זה והזכויות המגיעות לה. הפריסה הרחבה של הסניף משתרע על פני מעל ל-15 אלף דונם. מרכז השירות כבר עבר והחל לקבל קהל בתחילת חודש אפריל, וכאמור היום נחנך באופן רשמי.

הסניף יעניק שירות מקיף וסיוע למעלה מ-300 אלף תושבים באזור טבריה, עמק הירדן, רמת הגולן, גליל עליון, צפת, קריית שמונה, מאגר ועוד. ניתן יהיה לקבל במקום שירות בנושאים שונים ורחבים יותר, וביניהם: קצבאות ודמי ביטוח, הגשת בקשות לקצבאות אבטלה, מילואים, הבטחת הכנסה, סיעוד ובנוסף: מסירת והגשת מסמכים, קבלת אישורים, קוד סודי לאתר המידע האישי ועוד.

שר העבודה, יואב בן צור אמר בטקס: "שואלים אותי במשרדי הממשלה, מה סוד ההצלחה של הביטוח לאומי שצולח את אתגרי המלחמה בצורה מעוררת השראה, איך הצלחנו בתקופה כה קשה בזמן שגופים גדולים וחזקים לא עמדו במשימה?? 

הסוד שלנו במלחמה, הוא אחד. זה האנושיות, המסירות והחום שאנו מעניקים לפרט, לכל אדם באשר הוא. בתקווה שלא תהיה מלחמה בצפון הארץ, הביטוח לאומי ערוך למלחמה רב חזיתית מתוך הבנה כי המערכה בצפונה של ישראל תיהיה קשה יותר ומאתגרת יותר. תידרש חוסן לאומי, חברתי נפשי וכלכלי מהאזרחים ולביטוח לאומי יש חלק בכלל הרבדים להיות לימינם ולעמוד כסלע איתן עבורם", כך השר בן צור.

הביטוח הלאומי יואב בן צור משרד העבודה מלחמת חרבות ברזל טבריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד