ל' סיון התשפ"ד
06.07.2024
פרסם סרטוני טרור

משטרת צרפת עצרה ילד בן 12 שתכנן פיגועים; הודה שהמניע אנטישמי

היחידה ללוחמה בטרור בצרפת יחד עם המשטרה עצרו ילד בן 12 שבדק אפשרויות הכנת מטעני נפץ ותכנן התקפות טרור. המשטרה ערכה חיפוש בביתו, שם התגלו הדרכות לייצור מטעני חבלה בליווי עצות כיצד להשיג ולהשתמש במטענים

משטרת צרפת עצרה ילד בן 12 שתכנן פיגועים; הודה שהמניע אנטישמי
משטרת צרפת, אילוסטרציה צילום: Pixabay

ילד בן 12 נעצר בצרפת בחשד שתכנן פיגועי טרור. בצרפת דווח כי במהלך שהותו באלג'יריה הוא הפך לקיצוני. כך אמרו חוקרי משטרה בעיר בזאנסון במזרח צרפת הממוקמת סמוך לגבול עם שווייץ.

ב-10 ביוני, היחידה ללוחמה בטרור והמשטרה בעיר בזאנסון, פתחו בחקירה בגין פעילות חשודה ברשתות החברתיות של הילד בן 12, הוא שיבח טרור איסלאמי שכלל פרסומים של סרטונים בהן תועדו הוצאות להורג הקשורות לדאעש, כולל תעמולה ג'יהאדיסטית. "הוא היה פעיל בשש רשתות חברתיות שונות" אמר מקור משטרתי לתקשורת בצרפת.

הנער נעצר יומיים לאחר מכן, יחד עם אמו ואביו החורג. ההורים מוחזקים במעצר משטרתי והילד נמצא במעצר מנהלי, בשל גילו. הילד אמר בחקירה התבטאויות מדאיגות, והדגיש כי הוא אנטישמי, אמו טוענת שהשינוי בהתנהגות בנה, החל עם שובה משהייה באלג'יריה עם אביו.

המשטרה ערכה חיפוש בביתו, שם התגלו הדרכות לייצור מטעני חבלה בליווי עצות כיצד להשיג ולהשתמש במטענים. הדרכות "להרג יעיל של צרפתים" באמצעות סכין. הדרכות לייצור כלי נשק קטלניים שלא משאירים ספק לגבי תוכניותיו של הצעיר לייצר מטען חבלה.

טרור דאעש צרפת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד