ל' סיון התשפ"ד
06.07.2024
לא הקשיב לצוות

ביידן מספר על העימות הכושל: "כמעט נרדמתי על הבמה"

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן התייחס הלילה לעימות הכושל מול טראמפ, והסביר: "נסעתי להרבה נסיעות מסביב לעולם - זה אולי לא היה רעיון כזה חכם. לא הקשבתי לצוות שלי וכמעט נרדמתי על הבמה"

ביידן מספר על העימות הכושל: "כמעט נרדמתי על הבמה"
ביידן וטראמפ בעימות צילום: צילום מסך

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן התייחס הלילה בעצרת בחירות לעימות הכושל מול הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, ואמר כי זה היה תוצאה של עייפות: "נסעתי להרבה נסיעות מסביב לעולם - זה אולי לא היה רעיון כזה חכם. לא הקשבתי לצוות שלי וכמעט נרדמתי על הבמה".

"אני יודע שלא היה לי לילה מוצלח בעימות", אמר ביידן. "עד כה הכול בסדר, אני מרגיש טוב בנוגע למה שקורה", אמר.

בתוך כך, דוברת הבית הלבן התייחסה אמש לכשירותו של ג'ו ביידן לאחר העימות. הדוברת אמרה כי בבית הלבן "מבינים את הדאגה, אך ביידן לא צריך בדיקה קוגניטיבית". 

עוד דווח כי בשבועות ובחודשים שלפני העימות עם טראמפ שנערך בסוף השבוע האחרון באטלנטה, כמה בכירים בהווה ובעבר ואחרים שנתקלו בנשיא ביידן בדלתיים סגורות שמו לב שהוא נראה יותר ויותר מבולבל או אדיש, ​​או איבד את קשר השיחות.

כמו אנשים רבים בגילו, ביידן, בן 81, חווה מקרים שבהם הוא התבלבל במשפט, שכח שם או ערבב כמה עובדות, למרות שהוא יכול להיות חריף ומעורב רוב הזמן. אבל אנשים שהיו איתו לאחרונה בחדר, אמרו שנראה שההתנהגות יותר יותר מדאיגה, כך דיווח ה'ניו יורק טיימס'.

ג'ו ביידן דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד