ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
יזנק בסקרים

ייפסל מלרוץ בבחירות? התגובות בברנז'ה לחקירת בן גביר

"אתמול השב"כ, היום הפרקליטות, ממש מתעקשים להפוך את בן גביר לטראמפ של ישראל. בקצב הזה כל הסיכויים שיצליחו" | אנשי התקשורת הגיבו וצייצו על הדיווח על חקירת בן גביר

ייפסל מלרוץ בבחירות? התגובות בברנז'ה לחקירת בן גביר
השר איתמר בן גביר צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

הדיווח של אבישי גרינצייג ב'כאן 11' על בקשת פרקליט המדינה עמית איסמן לפתוח בחקירה נגד יו"ר 'עוצמה יהודית' השר איתמר בן גביר, הפתיע את כולם, בעיקר בשל הסיבה "בחשד להסתה לאלימות נגד תושבי עזה".

"מישהו פה איבד את הצפון", הגיב הפרשן הפוליטי הבכיר עמית סגל. "פרקליט המדינה החליט לתת לבן גביר חמישה מנדטים במתנה ולדרוש לפתוח בחקירה". הוסיף.

אריה יואלי מ'סרוגים' הגיב וכתב: "מי שלא הבין איך עובדת כאן החונטה המשפטית שילמד: 1. פרקליט המדינה מנפיץ חקירה נגד בן גביר בחשד להסתה. 2. היועמ"שית תמרח את הדיון עד הבחירות. 3. בוועדת הבחירות יבקשו לפסול את בן גביר מלרוץ כי הוא חשוד בהסתה. 4. בן גביר ייפסל בבית המשפט העליון . מקורות: ככה פסלו את מיכאל בן ארי".

הפרשן המדיני של 'ישראל היום' אריאל כהנא כתב: "אתמול השב"כ, היום הפרקליטות, ממש מתעקשים להפוך את בן גביר לטראמפ של ישראל. בקצב הזה כל הסיכויים שיצליחו".

מיכאל שמש, הכתב הפוליטי של 'כאן 11' כתב: "שאפו לפרקליט המדינה איסמן שמחלץ את השר בן גביר מעיסוק במחדלי המשרד לביטחון לאומי לטובת מה שנראה כמו חקירת סרק על ״הסתה נגד תושבי עזה״".

"מזל טוב לשר בן גביר על שני המנדטים הנוספים", הגיב כתב 'בחדרי חרדים' אבי גדלוביץ'.

מגיש 'ערוץ 14', שמעון ריקלין הגיב לדיווח: "פרקליט המדינה איסמן ביקש מהיועצת המשפטית לממשלה לפתוח בחקירה פלילית נגד השר בן גביר. החשד: הסתה נגד תושבי עזה. אני מעריך שבפרקליטות לא מבינים כמה קרובים בימין להתקוממות עמית נגד פרקליטו של השטן וחבריו. יש גבול לחיסול חשבונות פוליטיים באמצעות הגנה על האוייב. די".

הסוקר שלמה פילבר, הגיב וכתב: "סבבה, הבננו שצריך לחקור בכיר בממשלה כדי לרצות ולמצוא חן בעיני הפוליטיקאים בגלימות בהאג. רק לא הבנתי למה דווקא בן גביר ולא גלנט? זה יראה הרבה יותר משכנע."

 

 

איתמר בן גביר חקירה פלילית הסתה מלחמת חרבות ברזל עמית איסמן מנדטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד