ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
קיבל שנ"צ קבוע

דיווח: ההתנהגות של ביידן הפכה ליותר ויותר מדאיגה

מספר בכירים בממשל ביידן שפגשו את הנשיא לאחרונה בפרטיות בחודשים האחרונים, שמו לב שיש הידרדרות במצבו. אותם בכירים אמרו שהשגיאות שלו הפכו ליותר תכופות ובולטות ויותר מדאיגות

דיווח: ההתנהגות של ביידן הפכה ליותר ויותר מדאיגה
ג'ו ביידן/ דונלד טראמפ צילום: מתי שטרן/מרים אלסטר, פלאש 90

בשבועות ובחודשים שלפני העימות עם טראמפ שנערך בסוף השבוע האחרון באטלנטה, כמה בכירים בהווה ובעבר ואחרים שנתקלו בנשיא ביידן בדלתיים סגורות שמו לב שהוא נראה יותר ויותר מבולבל או אדיש, ​​או איבד את קשר השיחות.

כמו אנשים רבים בגילו, ביידן, בן 81, חווה מקרים שבהם הוא התבלבל במשפט, שכח שם או ערבב כמה עובדות, למרות שהוא יכול להיות חריף ומעורב רוב הזמן. אבל אנשים שהיו איתו לאחרונה בחדר, אמרו שהוא שנראה שההתנהגות יותר יותר מדאיגה, כך דיווח ה'ניו יורק טיימס'.

ההתרחשויות הלא נעימות היו כאשר הוא היה עם קהל גדול או היה עייף. ב-23 הימים שקדמו לדיון נגד הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, ביידן חצה את האוקיינוס ​​האטלנטי פעמיים לפגישות עם מנהיגים זרים ולאחר מכן טס מאיטליה לקליפורניה לגיוס תרומות, בקצב מפרך שהתיש עוזרים צעירים בהרבה ממנו.

ההכנות לעימות עם טראמפ התקיימו במשך שישה ימים, ולא החלו לפני השעה 11 בבוקר, ביידן קיבל זמן לישון אחר הצהריים בכל יום, אך ברגע האמת קרס מול טראמפ.

לויד דוגט, חבר קונגרס דמוקרטי המייצג את טקסס, הפך לחבר הראשון במפלגה הדמוקרטית שקרא לביידן לפרוש מהמירוץ לבחירות לנשיאות, ואמר שהנשיא נכשל בהגנה על מקומו ובהרגעת המצביעים שהוא האיש הנכון לתפקיד.

דוגט אמר: "הנשיא ביידן הציל את הדמוקרטיה שלנו בכך שחילץ אותנו מטראמפ ב-2020. אסור לו למסור אותנו לטראמפ ב-2024".

דוגט הסביר את עצמו: "ההחלטה שלי לפרסם את הקריאה הזו לביידן לא נעשית בקלות ראש ואינה מפחיתה את הכבוד שלי לכל מה שהנשיא השיג. אני מקווה שהוא יקבל את ההחלטה הכואבת והקשה לפרוש. אני קורא לו לעשות זאת בכבוד".

 

 

דונלד טראמפ הנשיא ביידן בחירות בארה"ב לויד דוגט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד