כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
אלאור אזריה 2

לקראת סערה ציבורית? חייל משוחרר נעצר בחשד לרצח מחבל נוח'בה

לפי החשד, החייל בשנות ה-20 לחייו, ששירת בחטיבת כפיר, ירה בראשו של המחבל בשלב שהוא כבר לא היווה סכנה. ח"כ גוטליב הגיבה בזעם: "ירדנו מהפסים"

לקראת סערה ציבורית? חייל משוחרר נעצר בחשד לרצח מחבל נוח'בה
מחבלי חמאס בכלא צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

אירוע נפיץ: המשטרה עצרה היום (שלישי) חייל משוחרר בחשד שרצח מחבל נוח'בה, לאחר שהמחבל כבר נעצר ועבר תחקור. כך פרסם ברהנו טגניה בחדשות 12. 

לפי החשד, החייל בשנות ה-20 לחייו, ששירת בחטיבת כפיר, ירה בראשו של המחבל בשלב שהוא כבר לא היווה סכנה. מחר יובא החשוד להארכת מעצר.

על פי הפרסום בחדשות 12, החייל המשוחרר מכחיש את החשד ואמר להגנתו: "ראינו קרב קשה שהתנהל בין לוחמי ימ"מ למחבלי נוח'בה. לצערי נהרגו לנו כמה לוחמים שלנו. אנחנו המשכנו להילחם וחיסלנו את המחבלים". 

החוקר טען בפניו שהוא חקר מחבל בשטח ולאחר מכן ירה בראשו. הצעיר השיב: "לא רצחתי אף מחבל אלא חיסלתי את המחבלים שהיו שם וירו לעברנו".

עוד פורסם כי בחודשים האחרונים עוכב החשוד לחקירה מספר פעמים בחשד לגניבת נשקים של ימ"מ, אך החשדות לא הבשילו לכתב אישום. 

ח"כ טלי גוטליב הביעה זעם על חקירת החייל: "ירדנו מהפסים. מדינה בהתאבדות. לוחם שירד דרומה ב-7.10 ונלחם בעוז במחבלי נוחבה שרצחו את בנינו ובנותינו, נעצר כי באותו אירוע, בו נלחם עם לוחמים נוספים לצידו בקרבות עזים מול מחבלים אכזריים, חיסל תוך כך באומץ מחבל אלים. הטענה כי החיסול היה מיותר. קולטים? זהו. לחצנו על כפתור השמדה עצמית. מישהו מתאמץ מאד לפגוע ברוח חיילנו בזמן לחימה. ייאוש".

השבעה באוקטובר צה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד