כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
יוצא דופן

המגישה אושפזה, ערכה חשבון נפש וביקשה סליחה מאריה דרעי

אשת התקשורת וכוכבת הרשת דנה ורון נעדרת מהמסך כבר כמה ימים. היום בעודה בבית החולים היא מפרסמת פוסט שיכול ללמד את כולנו על בין אדם לחבירו

המגישה אושפזה, ערכה חשבון נפש וביקשה סליחה מאריה דרעי
אריה דרעי צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

לפני כשבועיים על כרקע חוק הרבנים שקידמה ש"ס ואיימה לטלטל את ספינת הקואליציה, ביקרה אשת התקשורת דנה ורון בחריפות את יו"ר התנועה חבר הכנסת אריה דרעי, הן בערוץ 14, בו היא מגישה והן בסרטון רשת שהפך ויראלי.

בימים האחרונים היא נעדרת מהמסך ומגלה היום כי היא סובלת מדלקת חריפה בעיניה, עד כדי הגעה לבית חולים. בפוסט שפרסמה היא סיפרה כיצד ערכה חשבון נפש והגיע למסקנה שייתכן ובשל הפגיעה בחבר הכנסת הגיעה אליה הרעה הזאת. 

וכך כתבה ורון בדף הפייסבוק שלה כשהיא פונה ליו"ר ש"ס דרעי: "הרב אריה היקר שלום, כחסידת חב״ד, בעלת תשובה, נוצר לא פעם מיקס של עזות, פה גדול, ואומץ שמסתבר לפעמים בא בעוכרי, רוב הזמן אני משתדלת למנף את התכונות הללו לגאון יעקב ולזיכוי הרבים, לקריאה לאחי שאינם שומרים תורה ומצוות לעת עתה להתבוננות אחרת".

עוד ציינה, "חיבה מיוחדת שמורה לי לתנועת ש״ס ולפעולות הרבות שפעלה ופועלת למען עם ישראל ולכן כשיש משהו שהתנועה האהובה הזו עושה שניראה כסותרת את דעת הרבי האהוב שלי כואב לי פי כמה. לא מדובר כאן בתנועה פוליטית רגילה אלא בציבור שבראשו עומד הצדיק הרב עובדיה זצ״ל ולכן כנראה שהעיניים נשואות באופן משמעותי ומדקדקים קלה כבחמורה…".

בשלב זה סיפרה על סיבת היעדרותה מההגשה ב'ערוץ 14', "ואם כבר בעיניים עסקינן את השורות האלה אני כותבת ממחלקת העיניים באסף הרופא עם בירור לא פשוט סביב דלקת, כחסידה של הרבי מיד כתבתי באיגרות קודש ומתשובתו הבנתי שלא נהגתי כשורה בסירטון האחרון שהוצאתי. גם אם הייתה לי ביקורת לא זו הדרך בה הייתה צריכה להאמר, אפשר היה כללי ולא פרסונלי, לדבר על מעשים ולא על אנשים. בטח לא על אנשים שעשו ועושים כ״כ הרבה טוב למען עם ישראל. בקיצור יש בינינו וויכוח אבל אפשר לנהל אותו אחרת. (בנימה אישית העובדה שהייתם כ״כ נרדפים תמיד גרמה לי לחשוב שודאי אתם חביבים אצל ה׳ יתברך באופן מיוחד כמו רוה״מ שלנו..) אני מצרה היום על הדרך שבה ניסחתי את הדברים ובעז״ה שואפת לתקן את הנ״ל".

"ברשותך מצרפת את האיגרות הניפלאות שקיבלתי מהרבי ומביעה שוב גם בפרטי ובהמשך גם בציבורי את התנצלותי הכנה על הדרך שבה נאמרו הדברים ומקווה שתוכל למצוא בליבך מקום למחול על כך לאחר שאביע את המסר הנ״ל גם בפרהסיה. בברכת הצלחה רבה דנה ורון".

"המכתב נשלח לרב אריה דרעי בפרטי", היא מציינת.

דנה ורון אריה דרעי ש"ס דלקת עיניים חשבון נפש אגרות קודש חב"ד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 34 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד