כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
מאיים בהסלמה

סגנו של נסראללה: "תגובתנו לא תהיה מוגבלת אם ישראל תצא למבצע מוגבל"

בכיר חיזבאללה אמר כי אם תהיה הפסקת אש בעזה, חיזבאללה יעצור את הלחימה בגבול לבנון אמר. הוא איים שאם ישראל תפתח במלחמה, ארגונו לא ישלוט במי שיצטרפו להילחם נגד ישראל

סגנו של נסראללה: "תגובתנו לא תהיה מוגבלת אם ישראל תצא למבצע מוגבל"
גבול לבנון - מלחמת חרבות ברזל צילום: דוד כהן, פלאש 90

בריאיון לסוכנות הידיעות AP אמר סגן מנהיג חיזבאללה, נעים קאסם, כי אם תהיה הפסקת אש ברצועת עזה, תיפסק הלחימה בגבול לבנון. "נעצור ללא שום דיון, חיזבאללה משמש חזית תמיכה בחמאס. אם המלחמה תיעצר, התמיכה הצבאית שלנו לא תהיה יותר" אמר.

הוא ציין כי אם ישראל תצמצם את פעילותה ברצועת עזה אבל לא תיסוג באופן מלא ותגיע להסכם הפסקת אש, המצב בגבול לבנון לא יהיה ברור. "אם יהיה ערבוב בין הפסקת אש לאי הפסקת אש, בין מלחמה ללא מלחמה, אנחנו לא יודעים להגיד מה נעשה, כי אנחנו לא יודעים את המצב, את התוצאות ואת ההשפעות", הוא אמר.

הוא הזהיר כי "אם ישראל מתכננת מבצע מוגבל בלבנון שלא יהיה מלחמה רחבת היקף, עליה לצפות שהלחימה לא תהיה מוגבלת".

"ישראל יכולה להחליט מה שהיא רוצה, מלחמה טוטאלית, חלקית, מוגבלת. אבל עליה לצפות שהתגובה שלנו וההתנגדות שלנו לא יהיו תחת החוקים או ההגבלות שהגדירה ישראל. אם ישראל תפתח במלחמה זה אומר שלא תהיה שליטה על ההיקף, או על מי ייצטרף אליה". הוא התכוון למיליציות הפרו איראניות בעיראק, סוריה ותימן. גם איראן עצמה איימה ב"מלחמת השמדה" אם ישראל תפתח במלחמה בלבנון.

איראן חיזבאללה מלחמת חרבות ברזל נעים קאסם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד