כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
"כנגד כל הסיכויים"

נועה ארגמני נפרדת מאימה: "זכיתי להיות איתך ברגעים האחרונים"

נועה ארגמני שחולצה משבי חמאס, ספדה לאימה ליאורה שהלכה לעולמה: "זכיתי להיות איתך ברגעים האחרונים, לשמוע את המילים האחרונות. מבטיחה שאדאג לאבא. שאהיה חזקה בדיוק כמוך"

נועה ארגמני נפרדת מאימה: "זכיתי להיות איתך ברגעים האחרונים"
חילוץ נועה ארגמני צילום: דובר צה"ל

בשעה זו מתקיימת בבאר שבע הלוויתה של ליאורה ארגמני, אמה של נועה שחולצה משבי החמאס, שהלכה לעולמה הלילה אחרי מאבק במחלת הסרטן. 

נועה ספדה: "אמא שלי, חברה שלי, האדם הכי יפה וחכם. אני עומדת היום ומנסה לעכל מה קרה. כנגד כל הסיכויים זכיתי להיות איתך ברגעים האחרונים ולשמוע את המילים האחרונות. תודה שהיית חזקה והחזקת מעמד כדי שאוכל לראות אותך לפחות עוד פעם אחת, ושאבא לא יישאר לבד. תודה על 26 שנה שהיית לצדי. היית מודל לחיקוי".

נועה הוסיפה: "לקחת אותי לטייל בכל העולם והפכת אותי לבן אדם החזק שאני היום. הכלים שנתת לי כילדה - לימדת אותי להיות עצמאית, תמכת בי ולא נתת לי לוותר. מבטיחה שאדאג לאבא, שאהיה חזקה בדיוק כמוך. אמא, תמיד תהיי חלק ממני - לא משנה לאן אלך ואת מי אפגוש. השקט שלך תמיד ילך איתי. כמו שנהגת להגיד לי כילדה: אני אוהבת אותך עד השמיים וחזרה".

יעקב ארגמני, בעלה של ליאורה, ספד: "אומנם ידענו שהיום הזה יגיע. אבל דבר לא מכין אותך לפרידה מהאדם שאתה אוהב יותר מכל. קיוותי שתישארי עוד קצת. נלחמת כמו לביאה ולא ויתרת. כשנועה בבית הבנת שאת יכולה לוותר. תודה על חיים משותפים וחברות אמת. תודה על העצות החכמות שלך. שהיית שם בשבילי תמיד".

נזכיר כי מאז חטיפתה של נועה, ביקשה ליאורה שוב ושוב מעל כל במה את שחרורה המהיר של בתה, כדי שתספיק לראותה לפני שהמחלה הקשה תגבר עליה. בעצרת "100 ימים של גיהינום" שהתקיימה בחודש ינואר, אמרה ארגמני ז"ל: "אני מקווה שאני אספיק לראות אותה לפני יומי האחרון".

ליאורה ארגמני נועה ארגמני יעקב ארגמני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד