כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
קליטה בכל הארץ

בשורה לחרדים! שר התקשורת מכריז על מהפכה ברדיו הישראלי

"שום אינטרס מסחרי של גורם כזה או אחר לא יעצור אותנו. הגיע הזמן לפרוץ את המונופול של רשת ב וגלי צה"ל ולאפשר לתחנות פרטיות להפוך לארציות", מצהיר השר

בשורה לחרדים! שר התקשורת מכריז על מהפכה ברדיו הישראלי
אילוסטרציה. צילום: pixabay

שר התקשורת שלמה קרעי מ'הליכוד' יוצא הערב (שלישי) בבשורה גדולה למאזיני הרדיו בישראל ומכריז כי תחנות הרדיו האזורי קול חי, קול ברמה, גלי ישראל רדיו דרום, רדיו צפון ועוד ועוד, יוכל לשדר בקרוב בכל הארץ.

השר קרעי הביא כדוגמה את תחנת הרדיו הפופולרית בימין ובייחוד בציונות הדתית - 'גלי ישראל' וכתב: "תמיד רציתם להקשיב ברכב לגלי ישראל גם בצפון הרחוק? בקרוב תוכלו לעשות זאת. מחר תעלה למליאה הצעת חוק שאני תומך בה, בהובלת הליכוד, שחתומים עליה ממגוון סיעות, כולל יו״ר הקואליציה ורכזת האופוזיציה, שתסיר את המגבלות מהרדיו האזורי ותאפשר להם לשדר גם מחוץ לאיזור הזיכיון שלהם ובכל רחבי הארץ".

עוד אמר: "אני כאן בשבילכם, המאזינים, ושום אינטרס מסחרי של גורם כזה או אחר לא יעצור אותנו. הגיע הזמן לפרוץ את המונופול של רשת ב' וגלי צה"ל ולאפשר לתחנות פרטיות להפוך לארציות. פחות כסף. יותר ערוצים. ברדיו ובטלוויזיה".

מדובר בבשורה עיקרית עבור הציבור החרדי, המתנזר מערוצי הטלוויזיה וניזון בחדשות האקטואליות מתחנות הרדיו החרדיות שכרגע מוגדרות 'רדיו אזורי' ואינן נקלטות בכל אזורי הארץ. 

תחנות הרדיו החרדיות רדיו חרדי רדיו קול חי רדיו קול ברמה רדיו גלי ישראל שלמה קרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד