כ"ח סיון התשפ"ד
04.07.2024
באמצע הדרכה

הפיגוע בשומרון: "פתאום מישהו צעק 'איי' נפל"

לאחר פיגוע הירי שביצעו מחבלים לעבר קבוצת מטיילים בסמוך לישוב הר ברכה, תיאר תושב האזור מנחם בן שחר שהעביר שיחה לקבוצת המטיילים את הרגעים המפחידים: "סיימתי לדבר ופתאום מישהו צעק 'איי' ונפל"

הפיגוע בשומרון: "פתאום מישהו צעק 'איי' נפל"
זירת האירוע צילום: מנחם בן שחר

הבוקר (שלישי) מחבלים משכם ביצעו ירי לעבר קבוצת מטיילים שסיירה במצפה יוסף הסמוך לישוב הר ברכה. רגע לפני סיום הסיור נפגע אחד המשתתפים מכדור ונפל לקרקע.

מנחם בן שחר, תושב האזור שהעביר את השיחה לקבוצת המטיילים סיפר על הרגעים המפחידים: "היינו פה במצפה יוסף עם קבוצה של מבקרים, ובדיוק שסיימתי לדבר אחד המבקרים צעק "איי" ונפל. ניגשנו אליו, בדקנו אם יש לו פצע שנראה כמו חור כניסה, הקפצנו כוחות ולקח יחסית זמן עד שהגיעו".

בן שחר הוסיף וסיפר: "האירוע התרחש בדיוק שסיימתי לספר לקבוצה על יוסף הצדיק, על הנאמנות שלו לארץ, על האמונה שלו, על איך עם ישראל במדבר לא עזב את יוסף 40 שנה והיום לצערנו יוסף זרקו בבור, לבד, ואנחנו לא יכולים להגיע לבקר אותו, רק לפעמים כמו גנבים בלילה". 

"אני לא יודע בדיוק מה זה היה הירי, אני יודע להגיד דבר אחד: בשכם יש עשרות אלפי שונאי עם ישראל שחולמים לשחוט אותנו כל יום, וכל שניה שאנחנו מתעכבים מלטפל בזה כמו שצריך, עם חיל האויר, עם חיל שריון ולהשמיד אותם עד היסוד זה פשע והוא יתפוצץ לנו בפרצוץ", אמר בן שחר.

במועצה המקומית שומרון עדכנו כי ראש המועצה יוסי דגן שוחח עם מח"ט שומרון אל"מ שמעון סיסו וקיבל ממנו תדרוך ופרטים ראשונים. ככל הנראה אין סכנה לחיי הפצוע, שנפצע בפלג גוף עליון ככל הנראה ממרחק.

 
פיגוע הר ברכה שומרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד