כ"ח סיון התשפ"ד
04.07.2024
"מחדל מטורף"

שחרור מנהל ביה"ח: "חמאס מבסוטים מהמבוכה הגדולה של ישראל"

ד"ר מיכאל מילשטיין על שחרור מנהל בית החולים שיפא: "הם מבסוטים מהמבוכה הגדולה של ישראל" • הוסיף: "כבר לקחו את הד"ר לחזית ההסברה העזתית"

שחרור מנהל ביה"ח: "חמאס מבסוטים מהמבוכה הגדולה של ישראל"
מנהל בית החולים שיפא ששוחרר צילום: רשתות ערביות

ראש הפורום ללימודים פלסטינים במרכז דיין אונ' ת"א, ד"ר מיכאל מילשטיין שוחח עם ליאת רון ב-104.5fm על שחרור מנהל בית החולים שיפא ואיך הוא נתפס בצד הפלסטיני, בעיקר ע"י חמאס.

בפתח השיחה אמר ד"ר מילשטיין: "לא בטוח שבית החולים שיפא הוא מונח הנכון לתאר את המקום הזה. ברור לגמרי שיש כאן מחדל מטורף שכמעט לכולם יש חלק באשמה", המשיך, "החל מבן גביר, לדאוג למקומות כליאה, ועד השב"כ שאישר את השחרור".

בהמשך השיחה התייחס הד"ר לזווית העזתית: "כשאתה מסתכל על השיח ב-24 שעות האחרונות של חמאס הם ממש מבסוטים מהמבוכה הגדולה של ישראל- זה ממש גורם להם אושר, הדבר השני, והיותר עמוק, הם כבר "הם כבר לקחו את הד"ר לחזית המערכה ההסברתית".

עוד טען, ראש הפורום ללימודים פלסטינים במרכז דיין אונ' ת"א, כי השחרור יוצר למדינת ישראל שתי בעיות, האחת שהשחרור של הרופא אומר "שיחררו אותי, כנראה שאין להם כלום עליי", הדבר השני לפי ד"ר מילשטיין: "הוא לכאורה הופך להיות קולו של 'הסבל הפלסטיני', הוא כבר דיבר על הקילוגרמים שהשיל ממשקלו, ועל המצוקה בהיעדר גיוון התפריט. מסוג הדברים שממש לא היינו צריכים בעת הזאת".

כשנשאל לגבי גלגולי ההאשמות של מקבלי ההחלטות ואיך לעצור אותן, השיב: "ארגון בעיקר כמו השב"כ מאוד רציני ולומד, תחקירים אצלו הם מאוד רציניים- די מאמין שכל הפרצדורות של איך מתקבל כל התהליך יהיה שונה מעכשיו".

במדיה הגרמנית טועניים שהמלחמה בסוף יולי.

השיב: "העיתון 'בילד' הוא הכי נקרא באירופה, הייתי אומר שגורמים ישראליים מדליפים לעיתון מסרים שהיו רוצים שיישמעו בלבנון. התכנים שמפורסמים בעיתון אומרים 'אם חיזבאללה לא ינצרו את האש', 'ואם לא נגיע להסדר' אז כנראה נגיע למלחמה ביולי. כלומר הרבה מאוד 'אם' שמרמזים על רצון מאחורי הקלעים להגיע לדד ליין".

חמאס בית החולים שיפא מנהל בית החולים שיפא עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד