כ"ח סיון התשפ"ד
04.07.2024
ממרחק רב

פיגוע ירי סמוך לשכם: ישראלי נפצע ב'מצפה יוסף'

נבדק החשד שהירי בוצע מעומק שכם | כוחות רבים הוקפצו | הפצוע נפגע בפלג גוף עליון ככל הנראה ממרחק

ארכיון
ארכיון צילום: לפי סעיף 27א

ישראלי נפצע בצהריים (שלישי) בפיגוע ירי שאירע במצפה יוסף הסמוך להר ברכה. כוחות הצלה רבים הוקפצו לזירה. נבדק החשד שהירי בוצע ממרחק רב, מתוך העיר שכם.

זירת האירוע צילום: מנחם בן שחר

דובר צה"ל מסר כי התקבל דיווח על ירי במרחב הר ברכה שבחטיבת שומרון, כוחות הביטחון בדרכם למקום.

במועצה המקומית שומרון עדכנו כי ראש המועצה יוסי דגן שוחח עם מח"ט שומרון אל"מ שמעון סיסו וקיבל ממנו תדרוך ופרטים ראשונים. ככל הנראה אין  סכנה לחיי הפצוע, שנפצע בפלג גוף עליון ככל הנראה ממרחק.

יוסי דגן אמר בתגובה לפיגוע כי "ממשלת ישראל ומערכת הביטחון חייבות להבין - אנחנו במלחמה בצפון, בדרום - וגם ביהודה ושומרון. אין הבדל אמיתי בין המחבלים הנאצים מהחמאס למחבלים הנאצים מהפת"ח: החמאס הם מחבלים נאצים עם סרט ירוק על המצח, והרשות הפלסטינית והפת"ח הם מחבלים נאצים בחליפות".

מנחם בן שחרזירת האירועצילום: מנחם בן שחר

חלק גדול, ותקופות מסוימות גם רוב הפיגועים המתרחשים ביהודה ושומרון - ומיהודה ושומרון אל תוך הקו הירוק - מקורם במחבלי הפת"ח, ובמקרים רבים המחבלים במדים המכונים "משטרה פלסטינית" ואנשי "מנגנוני הביטחון", כלומר המקבילה לשב"כ של הרשות הפלסטינית שאמורה להילחם בטרור".

"ממשלת ישראל חייבת להפוך את השולחן: להחזיר את המחסומים הביטחוניים. לצאת למערכה כוללת כנגד תשתיות הטרור של הרשות הפלסטינית והחמאס וחיזוק המבצעים כנגד התשתיות של הרשות הפלסטינית ושל החמאס. ולהגדיר בצורה ברורה שכל מחבל שאוחז בנשק לא חוקי, דינו מעצר או מוות על ידי צה"ל", הוסיף דגן.

פיגוע מצפה יוסף שכם הר ברכה יוסי דגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד