כ"ח סיון התשפ"ד
04.07.2024
עד 7 ישיבות

ועדת הכנסת אישרה: הוועדות ימשיכו בעבודתן בתקופת הפגרה

ועדת הכנסת אישרה את ההצעה בדבר פעילות ועדות הכנסת בתקופת הפגרה. לפי ההחלטה, ועדות הכנסת ימשיכו בעבודתן בתקופת הקיץ ויוכלו לקיים עד שבע ישיבות. ניתן יהיה לקבוע על סדר היום יותר מנושא אחד

ועדת הכנסת אישרה: הוועדות ימשיכו בעבודתן בתקופת הפגרה
ועדה בכנסת. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ועדת הכנסת אישרה היום (שלישי) את ההצעה בדבר פעילות ועדות הכנסת בתקופה שמיום כ"ג תמוז, 29.7.24 ועד כ"ג בתשרי התשפ"ה, 25.10.24, זמן פגרת הקיץ.
 
לפי ההחלטה, ועדות הכנסת ימשיכו בעבודתן בתקופת הקיץ ויוכלו לקיים עד שבע ישיבות. ניתן יהיה לקבוע על סדר היום יותר מנושא אחד. בשל פתיחת שנת הלימודים, ועדת החינוך, התרבות והספורט תקיים עד שמונה ישיבות. כמו כן, לא יחולו הגבלות על כמות דיוני ועדת החוץ והביטחון וכן ועדות המשנה שלה.
 
עוד אושר כי ועדות הכנסת יהיו רשאיות לדון, ללא הגבלה, בחקיקה ראשית וחקיקת משנה שבסמכותן, בנושאים שהיועצת המשפטית מצאה כי הם מתחייבים וקשורים בקשר ישיר למלחמת "חרבות ברזל". בנוסף, ועדות הכנסת יהיו רשאיות לקיים ארבע ישיבות נוספות שיוקדשו רק לדיוני פיקוח בנושאים הקשורים למלחמה.
 
יו"ר הכנסת יהיה רשאי להתיר במקרים מיוחדים קיום ישיבות נוספות בהתאם לסמכותו לפי סעיף 112(ב) לתקנון הכנסת
 
ההצעה עברה ברוב של ארבעה חברי כנסת מול שלושה שהתנגדו.

עוד קבעה הוועדה כי הצעת חוק הרשות לפיתוח הנגב תידון בוועדת הכלכלה, הצעת חוק מניעת פגיעת גוף שידורים זר בבטחון המדינה תידון בוועדה לביטחון לאומי, וכן ועדת עבודה ורווחה תדון בהצעות חוק עובדים זרים (תיקון- אי תחולת הסדר פנסיוני של עובד זר המועסק אצל יחיד בענף הסיעוד).

מלחמת חרבות ברזל ועדת הכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד