כ"ח סיון התשפ"ד
04.07.2024
מורדם ומונשם

ר"מ בישיבת הסדר נפצע קשה בעזה: "התפללו על בננו"

הרב ישי אנגלמן, ר"מ בישיבת ההסדר במעלה אדומים נפצע אתמול בעזה ומצבו מוגדר קשה. המשפחה קוראת לציבור להתפלל לרפואתו. שמו לתפילה: ישי בן מרים

ר"מ בישיבת הסדר נפצע קשה בעזה: "התפללו על בננו"
הרב ישי אנגלמן צילום: ישיבת ברכת משה - מעלה אדומים

הרב ישי אנגלמן, ר״מ בישיבת מעלה אדומים, בנו של הרב אהרן אנגלמן מראשי ישיבת מעלות, נפצע אתמול קשה מאוד בקרבות בעזה. הוא מורדם ומונשם. משפחתו מבקשת מהציבור להתפלל לרפואתו. השם לתפילה, ישי בן מרים  בתוך שאר חולי ישראל בתוך שאר חולי ישראל.

ישיבת ברכת משה מעלה אדומיםהרב ישי אנגלמןצילום: ישיבת ברכת משה מעלה אדומים

אביו הרב אהרון אנגלמן, סיפר כי בנו נפצע ממטען בעזה ונותח בבית החולים סורוקה. הוא אמר כי בנו במצב קשה ו"מורדם להתאוששות. מתפללים לרפואה שלימה במהירה, לו ולכל חולי ישראל".

חברו כתב בפייסבוק: "אנא הרבו תפילות לרפואתו של חברנו הרב ישי בן מרים אנגלמן, בתי מדרשנו זקוקים לו, תלמיד חכם שכל הזמן רק חולם וחושב כיצד ומה לפעול, כותב מסמכים של תוכניות וחלומות וחזונות ממש בין פעולה לפעולה בעזה, מעבר ללימוד תורה בעיון ששקוע בו כל הזמן".

בשיחה עם לוחמים לפני כמה חודשים שיתף הרב ישי בנקודת האחדות שהתגלתה לו במהלך שהותו במלחמה. "אין לנו שום ברירה, למדנו וגילינו שאין אפשרות אחרת חוץ מלחיות ביחד, משימה למול עיניו של כל אחד, גילינו במהלך המלחמה בכל שלב כמה לא יודעים ולא מכירים את מי שלידנו, כמה נחשפו דברים על החברים שלצדנו, על האחר שהיה מאוד זר לנו, כל אחד עם האחר שלו".

חברו אורי אוחיון כתב: "באמת לא עומד בקצב. הרב ישי וצופיה אנגלמן נפצע קשה בעזה ממטען וצריך את תפילותינו. האיש הזה הוא נכס לאומי ברמות שקשה לתאר. הרב ישי בן מרים, אל נא רפא נא לו".


 

ישי אנגלמן מעלה אדומים עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד