כ"ח סיון התשפ"ד
04.07.2024
בחירות בארה"ב

דיווח: קמלה האריס המחליפה הסבירה ביותר של ביידן

סגנית הנשיא קמלה האריס תהיה המחליפה הסבירה ביותר של ביידן אם הנשיא יוותר על נסיונו בחירתו מחדש, סגנית הנשיא תהיה המועמדת המובהקת למרות החולשות הפוליטיות שלה

דיווח: קמלה האריס המחליפה הסבירה ביותר של ביידן
הבית הלבן צילום: Pixabay

סגנית הנשיא, קמלה האריס, נראית כמי שתחליף את הנשיא ביידן אם לא יתמודד בבחירות בנובמבר הקרוב.

עד כה, הנשיא ביידן לא הראה עניין ביציאה מהמירוץ לאחר שעלו שאלות לגבי גילו ויכולותיו. בעוד חלק מהדמוקרטים חושבים על מושלי מדינות או מחוקקים שיכולים להיות מועמדים, האלטרנטיבה הסבירה ביותר היא סגניתו קמלה האריס. 

בסקרים מצבה של האריס לא טוב יותר משל ביידן, אבל היא פופולרית מספיק בקרב הדמוקרטים - במיוחד בקרב נשים ומצביעים שחורים - כך שדחיקתה הצידה עלולה לגרום לטינה ופילוג בתוך המפלגה, כך מדווח ה'וול סטריט ג'ורנל'. 

"הגברת הזו מוכנה להיות נשיאה, היא באמת הרוויחה ביושר", אמר קית' וויליאמס, בכיר דמוקרטי ממישיגן הדמוקרטית. "אני הייתי כועס אם ינסו להזיז אותה".

מאז העימות עם הנשיא לשעבר טראמפ שהביכה את ביידן, האריס התגלתה כסנגורית חזקה של ביידן. מיד לאחר הביצועים הגרועים של ביידן מול הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, היא ערכה מספר ראיונות בניסיון להפחית את הפאניקה שהתפשטה במהירות בקרב הדמוקרטים. לאחר מכן היא יצאה למסע הסברה מטעם ביידן, ואמרה לבוחרים, לתורמים לשפוט את הנשיא על פי התוצאות.

"הבחירות לא יוכרעו לילה אחד ביוני", היא אמרה למצביעים בלאס וגאס. "במנהיג אמיתי, האופי חשוב יותר מהסגנון", אמרה. "לטראמפ אין את האופי להיות הנשיא".

קמלה האריס הנשיא ביידן דונלד טראמפ בחירות בארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד