כ"ח סיון התשפ"ד
04.07.2024
עצוב

זכתה לראות את בתה: ליאורה ארגמני נפטרה בביה"ח

ליאורה ארגמני ע"ה נפטרה לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. מבית החולים נמסר כי היא העבירה את ימיה האחרונים לצד בתה נועה שחזרה מהשבי ולצד משפחתה הקרובה

זכתה לראות את בתה: ליאורה ארגמני נפטרה בביה"ח
נר זיכרון צילום: unsplash

עצוב: המרכז הרפואי איכילוב בתל אביב הודיע הבוקר (שני) על פטירתה של ליאורה אגרמני, אמה של החטופה נועה ארגמני שוהחזרה לישראל במבצע חילוץ לפני מספר שבועות. 

ליאורה ארגמני נפטרה לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. מבית החולים נמסר כי היא העבירה את ימיה האחרונים לצד בתה נועה שחזרה מהשבי ולצד משפחתה הקרובה. 

"אנו משתתפים בצער משפחת ארגמני. יהי זכרה ברוך", נמסר מבית החולים. 

מאז חטיפתה של נועה, ביקשה ליאורה שוב ושוב מעל כל במה את שחרורה המהיר של בתה, כדי שתספיק לראותה לפני שהמחלה הקשה תגבר עליה. בעצרת "100 ימים של גיהינום" שהתקיימה בחודש ינואר, אמרה ארגמני ז"ל: "אני מקווה שאני אספיק לראות אותה לפני יומי האחרון".

כזכור, במבצע מורכב של צה"ל, שב"כ ומשטרת ישראל (ימ"מ) חולצו לפני כחודש ארבעה חטופים ישראלים מלב שכונת נוסיראת במרכז הרצועה: נועה ארגמני (25), אלמוג מאיר (21), אנדרי קוזלוב (27) ושלומי זיו (40), אשר נחטפו על ידי חמאס לרצועת עזה ממסיבת ׳הנובה׳ ב-7 באוקטובר. 

במבצע נפל פקד ארנון זמורה הי"ד, מפקד צוות ביחידה הלאומית ללוחמה בטרור (ימ״מ) של משטרת ישראל. "ארנון גיבור ישראל, אוהב הארץ ומגנה. הלך בראש הכוח שחילץ את ארבעת החטופים ששבו ארצה לישראל מלב רצועת עזה. צה״ל מצדיע לזכרו", מסר דובר צה"ל.

נועה ארגמני השבעה באוקטובר ליאורה ארגמני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד