כ"ח סיון התשפ"ד
04.07.2024
כאב משותף

משפחות חטופים ניחמו משפחה שכולה בפזורה הבדואית

משפחות חטופים הגיעו לביקור הזדהות עם משפחתו של רס"ם מוחמד אלאטרש שגופתו נחטפה לרצועה. חגי, אביו של החייל החטוף מתן אנגרסט: "חשוב לי שהעולם יראה ויבין שלא הבדילו בין החטופים, התאכזרו לכולם באותה המידה. מוחמד השאיר אחריו 13 ילדים שמחפשים את אבא שלהם, שנעלם מהבית"

משפחות חטופים ניחמו משפחה שכולה בפזורה הבדואית
רס"ם מחמד אלאטרש צילום: באדיבות המשפחה

מפגש שלא רואים בכל יום: בני משפחותיהם של חטופים המוחזקים בידי חמאס ברצועת עזה, הגיעו היום (שני) לביקור חיזוק והזדהות עם משפחתו של רב סמל מוחמד אלאטרש, גשש בחטיבה הצפונית באוגדת עזה, שבשבוע שעבר הודיע דובר צה"ל כי הוא נפל בקרב בשבעה באוקטובר וגופתו נחטפה לרצועה. אלאטרש היה בן 39, תושב סעווה שבנגב. הביקור פורסם על ידי גל גנות ב-ynet.

אלון, אביו של החייל החטוף תמיר נמרודי השתתף בביקור ההזדהות ואמר: "בתור נציגי משפחות החיילים החטופים אנחנו מכירים את משפחת אלאטרש היקרה מ-7 באוקטובר. הם חלק מאיתנו, משפחה שלנו. השבט מקבל ומחבק אותנו בחום גדול. הם ישמחו לראות פה עוד אנשים מכל המגזרים".

חגי, אביו של החייל החטוף מתן אנגרסט אמר ל-ynet: "הגענו לפה כדי לחזק את המשפחה שעוברת תופת כמו כל משפחות החטופים. אנחנו מרגישים שאנחנו משפחה אחת גדולה, זה לא משנה דת, גזע, מגזר. אנחנו באותה הצרה, באותה הסירה. חשוב לי שהעולם יראה ויבין שלא הבדילו בין החטופים, התאכזרו לכולם באותה המידה. מוחמד השאיר אחריו 13 ילדים שמחפשים את אבא שלהם, שנעלם מהבית".

איריס, דודתו של החטוף עידן אלכסנדר, קראה לכל עם ישראל "להגיע לחזק את משפחת אלאטרש. הביחד שלנו זה מה שחשוב".

שייח שבט אלאטרש, בן דודו של מוחמד, ביקש להעביר מסר לממשלה: "חשוב מאוד לשחרר את החטופים. הם סבלו מספיק, שילמו מחיר גבוה, הפצעים שלהם עמוקים בנפש ובגוף. למה מחכים עד עכשיו? מה שאיחד את משפחות החטופים זה הכאב המשותף. אני לא יכול להסתכל עליהם, לא על אבא של מוחמד שנחטף ונרצח, ולא על מי שיושב פה ומדבר על הבנים, אחים והורים שלהם.

עוד הוסיף אלאטרש: "למה מחכים, שיחזירו גופות בארונות? אולי גם את זה לא נראה. אנחנו מחכים לגופה של מוחמד ז"ל, לא יודעים מתי תגיע ובאיזו צורה תגיע - ואם תגיע בכלל".

הוא התייחס לשחרורו של מנהל בית חולים שיפא: "יכלו לדרוש לשחרר במקומו אנשים. למה זה לא קרה? למה שחררו אותו ללא תמורה?"
 

מוחמד אלאטרש מלחמת חרבות ברזל השבעה באוקטובר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד