כ"ח סיון התשפ"ד
04.07.2024
"טענה מופרכת מיסודה"

תיעוד נדיר מתא המאסר של מנהל שיפא: "אין מצוקת כליאה"

בשב"ס מפרסמים באופן נדיר תיעוד מהתא שבו הוחזק מנהל שיפא וטוענים שלא שוחרר בגלל מצוקת כליאה. שב"ס פרסם את הסרטון לאחר קרב הגרסאות בין האחראים על שחרורו

תיעוד נדיר מתא המאסר של מנהל שיפא: "אין מצוקת כליאה"
תא המאסר, סוהר מחזיק תרסיס גז פלפל צילום: דוברות שב"ס

לאחר שפרצה סערה בגלל שחרורו מהכלא של מנהל בית החולים שיפא בעזה מוחמד אבו סלמיה, שב"ס, בצעד חריג ביותר מפרסם סרטון מהתא שבו הוחזק המנהל כדי להוכיח שאין שם מצוקת כליאה.

בתיעוד נראים המחבלים כרועים על הרצפה בצד הרחוק של תא בבית סוהר ביטחוני בדרום הארץ, הסוהרים עומדים בפתח חמושים ברובים וכשידיהם המורמות מחזיקות מכלים של גז פלפל, שאותו הם ערוכים להשפריץ אם תהיה התפרעות כלשהי.

תא המאסר, סוהרים מחזיקים תרסיס גז פלפל צילום: דוברות שב"ס

משב"ס מסרו: "תיעוד תא המעצר של מנהל בית החולים שיפא מלמד כי העצור הוחזק בכלא ושחרורו לא נעשה מפאת מצוקת כליאה. בסרטון רואים את כוח לוחמי כליאה שנכנס לתא בו שהה מנהל שיפא ששוחרר.יש לו מיטה ויש עוד עצורים יחד איתו בתא, כך שכל הטענה שהוא הוצא בשל חוסר במקום כליאה היא טענה מופרכת מיסודה".

שב"ס פרסם את הסרטון לאחר קרב הגרסאות בין האחראים על שחרורו לבין הדרג המדיני והצבאי, כולם הטילו את האשמה על השני. אבו סלמיה נעצר על ידי צה"ל במבצע הראשון בבית החולים, בנובמבר, ונטען אז כי תחת ניהולו בית החולים שיפא הפך למפקדה של חמאס שם הוחזקו חטופים והוסתרו מחבלים, שם גם נרצחה החיילת החטופה נועה מרציאנו הי"ד.

 

 

שב"ס מוחמד אבו סלמיה חמאס בית החולים שיפא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד