כ"ח סיון התשפ"ד
04.07.2024
חמישה בוגרים

"משלמים מחיר יקר": שישה נופלים ושמונה פצועים מאותה ישיבה

שורה ארוכה של חללים ופצועים מקרב תלמידי ובוגרי הישיבה באיתמר. מנהל הישיבה: "משלמים מחיר יקר, יקר מאוד, עבור ארץ ישראל. אורי היה אמור לחזור ללמוד - וחיכינו לו"

"משלמים מחיר יקר": שישה נופלים ושמונה פצועים מאותה ישיבה
סמל אורי יצחק חדד הי"ד צילום: דובר צה"ל

מניין הנפגעים בקרב חברי ישיבת ההסדר איתמר הוא כבד, הישיבה ספגה מכה קשה מאוד. סמל אורי יצחק חדד הי"ד, לוחם חטיבת הנח"ל שנפל ברצועה, הוא החלל השישי של הישיבה ולצידו בתקרית נפצעו עוד שמונה.

"בשם ראשי ישיבות ההסדר וכלל הרבנים והתלמידים, אנו מחבקים את המשפחה, את רבני הישיבה, תלמידיה ובוגריה ומתפללים לניצחון מוחץ של חיילינו הגיבורים על אויבינו השפלים והאכזריים", הודיעו היום בישיבה.

אלעד רבינוביץ, מנהל ישיבת איתמר, אמר ל-ynet: "אורי הוא דמות מיוחדת. הוא התגייס לנח"ל עם השיעור שמעליו כאשר החברים של המחזור שלו התגייסו שנה אחרי והם משרתים בחטיבת כפיר. מאז ההודעה הבוקר אנחנו מלווים את משפחתו של אורי וגם מפוזרים בבתי החולים לבקר את התלמידים שלנו. רובם במצב קל ואבל יש כמה שרואים שיצטרכו לעבור שיקום. התחלקנו כל הצוות של הישיבה בין בתי החולים כדי להגיע לכולם".

עוד סיפר על אורי חדד הי"ד: "הוא החלל הראשון שנופל בזמן שהוא נמצא בישיבה במסלול הסדר. עד כה חמשת הנופלים היו בוגרים של הישיבה שסיימו את המסלול. אורי היה אמור לחזור ללמוד בישיבה וחיכינו לו. הוא נמצא עם מחזור מיוחד מאוד. אנשים של עשייה שדוחפים קדימה מתוך אידיאולוגיה ברורה. אנחנו בישיבה חיכינו להם שיחזרו".

מנהל הישיבה סיפר על הכאב הגדול: "לצערנו אנחנו משלמים מחיר יקר, יקר מאוד, עבור ארץ ישראל. בישיבה אנחנו מחנכים לערכים ואהבת הארץ. גם ללוחמים שלנו שנמצאים ברצועת עזה בצפון וגם עצם היותנו כאן בלב יהודה ושומרון. יש בזה אמירה. מאז תחילת המלחמה חצי מאנשי הישיבה כולל מורים ורבנים מגוייסים לצה"ל ונמצאים בזירות השונות".

 

 

איתמר מלחמת חרבות ברזל אורי חדד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד