כ"ח סיון התשפ"ד
04.07.2024
"יהיה עוד המשך"

נתניהו: "אנחנו מתקדמים לסיום שלב החיסול של צבא הטרור של חמאס"

רה"מ נתניהו מצהיר: "אנחנו מתקדמים לסיום שלב החיסול של צבא הטרור של חמאס, יהיה עוד המשך להכות בשארים שלו". נתניהו הוסיף: "אנחנו בחזית רחבה מאוד, ואני משוכנע שבשילוב הכוחות שלנו - של צבא המילואים והצבא הסדיר, חילות צה"ל וזרועות הביטחון אנחנו יכולים לאויבינו"

נתניהו: "אנחנו מתקדמים לסיום שלב החיסול של צבא הטרור של חמאס"
ראש הממשלה בנימין נתניהו צילום: לשכת ראה"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (שני) עם חניכי המכללה לביטחון לאומי, במשרד ראש הממשלה בירושלים.

ראש הממשלה נתניהו אמר לחניכים: "חזרתי אתמול מסיור באוגדת עזה, ראיתי שם הישגים גדולים מאוד של לחימה שמתבצעת ברפיח. אנחנו מתקדמים לסיום שלב החיסול של צבא הטרור של חמאס, יהיה עוד המשך להכות בשארים שלו".

ראש הממשלה נתניהו צילום: דוברות רה"מ

נתניהו הוסיף: "אני התרשמתי מאוד גם מההישגים מעל הקרקע, מתת הקרקע, מרוח הלחימה של המפקדים. עם הרוח הזאת אנחנו נשיג את כל היעדים שלנו: גם להחזיר את חטופינו, גם לחסל את היכולות הצבאיות והשלטוניות של החמאס, גם להבטיח שעזה לא תהווה איום, ועוד יותר מזה גם להחזיר את תושבינו הן בדרום והן בצפון בביטחה לבתיהם.

אנחנו בחזית רחבה מאוד, ואני משוכנע שבשילוב הכוחות שלנו - של צבא המילואים והצבא הסדיר, חילות צה"ל וזרועות הביטחון אנחנו יכולים לאויבינו", כך ראש הממשלה.

ראש הממשלה סקר בפני החניכים את מהלך הלחימה ברצועת עזה, את המדיניות והפעילות הישראלית בכלל הזירות ובפרט בזירה הצפונית, ואת אתגרי הביטחון של ישראל בכללותם ובראשם איראן.

ראש הממשלה תיאר את ההישגים המשמעותיים של כוחות הביטחון ובראשם צה״ל בכלל הזירות, ובמיוחד ברצועת עזה. ראש הממשלה חיזק את החניכים להמשיך בעשייה הנחושה למען ביטחון מדינת ישראל, לקראת השתלבותם בתפקידי מפתח במערכת הביטחון.

במפגש השתתפו המזכיר הצבאי של רה״מ אלוף רומן גופמן ומפקד מפקדת העומק והמכללות הצבאיות אלוף נמרוד אלוני.

כמו כן, במפגש נכחו גם חניכים מצבאות של מדינות זרות: גרמניה, סינגפור, יפן, איטליה, צ׳כיה וקוריאה הדרומית.

בנימין נתניהו רפיח מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד