כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
"מעודדת טרור"

עשרות משפחות שכולות בתביעת ענק נגד הרשות הפלסטינית

עשרות משפחות שכולות הגישו תביעה נגד הרשות הפלסטינית שלדבריהן "מעודדת טרור על ידי תגמול מחבלים לפי משוואה של יותר דם שווה יותר כסף"

עשרות משפחות שכולות בתביעת ענק נגד הרשות הפלסטינית
אבו מאזן צילום: פלאש 90

עשרות משפחות שכולות הגישו תביעה לבית המשפט המחוזי בירושלים על סך 210 מיליון שקלים נגד הרשות הפלסטינית, בטענה שזו תומכת ומעודדות טרור, כך דווח ב"ווינט". 

מדובר בתביעה הראשונה של משפחות קורבנות טרור מאז עבר החוק הקובע כי משפחות שכולות יוכלו לתבוע את מי שמעביר מימון לטרור ומעודד טרור. 

בכתב התביעה נכתב: "עניינה של תביעה זו במעשי טרור אכזריים וזוועתיים אשר בעקבותיהם נגדעו חייהם של בני אדם רבים ונפצעו אחרים כשכל חטאם הוא היותם יהודים וישראלים. הנתבעת (הרשות הפלסטינית) עודדה, תמכה ואשררה מעשי טרור אלו, בין היתר באמצעות תשלום תגמולים למבצעי מעשי הטרור ולבני משפחותיהם". 

המשפחות טענו כי: "פירות התנהלותה של הנתבעת כמעודדת, מתמרצת ומתגמלת מעשי טרור באו לידי ביטוי בכך שמדינת ישראל עומדת במהלך השנים האחרונות בפני מתקפות בלתי פוסקות של פיגועי טרור רצחניים ששיאם במתקפת פתע רצחנית, אכזרית ומזעזעת במסגרתה נרצחו כ-1,400 אזרחים וחיילים". 

עו"ד ברק קדם ממשרד ארבוס קדם צור, המייצג את התובעים, אמר כי "המלחמה בטרור מתרכזת בימים אלו בשני מוקדים: ברצועת עזה ובאולמות בית המשפט. ברצועת עזה נלחמים חיילינו בטרור. באולמות בתי המשפט אנו נלחמים בעידוד הטרור של הרשות הפלסטינית אשר מדי חודש משלמת משכורות עתק למחבלים בתמורה לדם ששפכו, דם גברים נשים וילדים זכים וטהורים. נילחם בכל החזיתות עד לניצחון".

הרשות הפלסטינית תביעה משפחות שכולות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד