כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

מאות משתתפים בכנס המשקיעים של שטיגליץ גרופ

בכנס המיוחד לקחו חלק לקוחות החברה, אישי ציבור ואנשי תקשורת ▫️במהלך הערב סיכמו חני שטיגליץ וצוות החברה את הפעילות הענפה ואת החזון לעתיד ▫️בתוכנית האמנותית הופיעו הסטנדאפיסט בן בן ברוך ואמן הרגש ארי היל ▫️הצצה לאירוע בלתי נשכח

מאות משתתפים בכנס המשקיעים של שטיגליץ גרופ
כנס המשקיעים של שטיגליץ גרופ צילום: באדיבות המצלם

כנס לקוחות עוצמתי, מרגש ומפואר התקיים לראשונה בתולדות חברת השקעות הנדל"ן שטיגליץ גרופ באולמי הדודאים בבני ברק. למעלה מ-500 לקוחות שהבטיחו עתיד כלכלי, בזכות השקעות נדל"ן חכמות, גדשו את האולם ונהנו מערב בלתי נשכח, ששילב בין מוזיקה, צחוק והשראה.

האירוע נפתח בהופעה מיוחדת של אמן הרגש ארי היל עם מיטב רפרטואר שירת הנשמה שלו.

לאחר מכן, במעבר חד מרגש מרומם שסחף את הקהל, עלה הסטנדאפיסט המוביל בן בן ברוך, עם סטנדאפ ראשון מסוגו ומצחיק עד דמעות בנושא הנדל״ן.

אך ללא ספק רגע השיא של הערב, היה הטקס המרגש בו חני שטיגליץ, מייסדת ובעלים של חברת שטיגליץ גרופ עוררה השראה במאות הנוכחים.

חני סיפרה בהרצאה מרתקת על הדרך האישית שלה, תוך תיאור עוצר נשימה של התמודדויות, ההצלחות והנפילות שלה, במסגרת המסע שלה להתפתחות אישית ומקצועית.

חני חתמה את הסיפור האישי שלה עם המסר העמוק והמהדהד: "לא משנה כמה יפקפקו בך, השיטה היא להסתכל קדימה בבטחון ובנחישות. אל תורידו עיניים מהמטרה, לא משנה כמה הדרך קשה, כי הנצחון המתוק בסוף שווה את כל הטירחה".

במהלך הטקס השיקה חני את ספרה החדש - "שוברת קירות". בספר זה, שטיגליץ חושפת ומגוללת את סיפור חייה המרתק, החל מאתגרי הילדות דרך שלב הלמידה והטיפוס המפרך, עד שהגיעה להיות מיזמיות הנדל"ן המצליחות והמובילות במגזר ומחוצה לו.

"היה לנו חשוב לקיים אירוע מיוחד עבור לקוחותינו, את ציון הדרך הזה רצינו לעשות יחד עם שותפינו לדרך" מסבירה שטיגליץ. "אנו שמחים וגאים באמון שאתם נותנים בנו, ומבטיחים תמיד להיות ראשונים בשבילכם עם ההשקעות האיכותיות והבטוחות ביותר, עם שירות אישי וליווי צמוד כדי שתוכלו לצאת לרווחה כלכלית אמיתית מתוך שקט ורוגע נפשי".

מתנה מחני שטיגליץ - מדריך 4 המפתחות לרכישת נדל"ן בארץ בלי הון עצמי נזיל - לחצו כאן>>>

 

חני שטיגליץ שטיגליץ גרופ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}