כ"ח סיון התשפ"ד
04.07.2024
טיפול מהשורש

השיטה המהפכנית לבעיות קשב: "עובד כמו קסם"

אלפי אנשים בגילאים שונים סובלים מחוסר איזון שמיעתי המשפיע באופן ישיר על העולם הרגשי שלהם וכן גורם לבעיות קשב וריכוז קשות • זו השיטה שמטפלת בחוסר האיזון מהשורש • "הראש ישיבה אומר על הילד שלי שהוא מספר אחד", מעידה בהתלהבות אמא לילד שעבר את הטיפול

השיטה המהפכנית לבעיות קשב: "עובד כמו קסם"
בעיות קשב צילום: שאטרסטוק

"הבן שלי בגיל 12.5 היה עם כדורי ריטלין וקונצרטה מאוד חזקים. כשפגה ההשפעה של הכדורים, הוא היה משתולל ולא שולט בעצמו". כך מתחילה שרית לגולל את סיפור חיי הילד שלה. סיפור שהלך והתפתח למחוזות שלא חלמה.

"נפגשתי לראשונה עם רם וכבר על ההתחלה שמעתי על הבעיות לראשונה ממבט אחר... הרגשתי שמישהו קורא לו את המחשבות, הקשיים, ההסתגלויות, היכולות הפיזיות, המחשבתיות, הרגשיות... הגענו למסקנה שהוא חייב לטפל בבעיה על ידי האיזון השמיעתי"!

השאירו פרטים למידע והרשמה לטיפול המבוקש>>>

סיפור הקושי החמקמק הזה שאיתו התמודד בנה של שרית, מספר בעצם את סיפורם של אלפי אנשים בגילאים שונים שחוסר איזון שמיעתי משפיע באופן ישיר על העולם הרגשי שלהם, על חוסר הויסות שמתפרץ ומתפרש בעיני הסביבה כ'בעיה רגשית'. כשלאמיתו של דבר, המקור לכך הוא אחר לחלוטין.

"בהתחלה לא הבנתי כל כך עד כמה זה יכול להשפיע חוסר באיזון שמיעתי", מעידה, "אבל כעבור כמה חודשים כמו קסם משהו בו השתנה. הבן שלי עבר טיפול איזון שמיעתי על ידי המכשור המשוכלל של המכון ובעזרת השם מאז ועד היום שהוא בן 16.5, הוא מצליח ללא שום טיפול תרופתי והוא נקרא הבחור הכי טוב בישיבה. הראש ישיבה אומר שהוא מספר אחד בישיבה. אני פשוט מאמינה שהכול בזכות ה' שריחם אלינו וכיוון אותנו למצוא את הטיפול הזה ובזכות השליחים רם ועדנה גלבוע."

בשיטת ניורומוטריקה המדוברת, מטופלים אנשים שסובלים מסימפטומים המזכירים את ההשלכות של בעיית קשב וריכוז כמו חוסר שינה, חוסר יכולת להתרכז בלימודים ובעבודה, חוסר איזון רגשי, בעיות התנהגות ועוד.

לאחר פגישת אינטק והתאמה ניתן לוודא עם המטופל מהו המקור לבעיה ואם אכן מדובר בחוסר איזון שמיעתי (שהשפעותיו על האדם מתבטאות כבעיות קשב וריכוז) מפנים אותו לטיפול ניורומוטריקה. שיטת הטיפול החדשנית, מטפלת בבעיית האיזון השמיעתי על ידי השמעת צלילים במכשיר ייחודי שמזהה אילו רעשים מציקים לילד ועל ידי האזנה חוזרת ונשנית, הוא מחזיר את האיזון השמיעתי למוטב. התוצאות של הטיפול ניכרות מטיפול לטיפול באופן מדהים.

סיפורה של שרית, הוא עוד סיפור אחד מיני רבים המוכיח כי ניתן לטפל אחרת בבעיה ולחיות חיים באיכות רבה יותר מזו שרבים מכירים, ללא סבל מיותר. 

 

נוירומוטוריקה הפרעות קשב וריכוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד